Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

poniedziałek, 7 stycznia 2013

!!! Pierwsze urodziny !!!

No to mój blog skończył roczek :D Nie wiedziałam że tyle wytrwam pisząc bloga. Jak go zakładałam, myślałam 3 miesiące i mi się znudzi... Jednak dzięki Wam nadal mam siłę i ochotę tu pisać ;) Dziękuję że jesteście ze mną ;D
Chociaż jest rok szkolny, to nie chcę zaniedbywać bloga. Postaram się robić chociaż jakieś zaplanowane posty żeby nigdy tu ni było nudno ;)
tort

Tort

tort

25 komentarzy:

  1. Gratuluję i kolejnego roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje wytrwałości:) Życzę kolejnego roku.

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje! i powodzenia w dalszym blogowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oby tak Ci duuużo latek zleciało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no to wszystkiego najlepszego dla bloga :D i wytrwalosci zyczę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje i obyś pisała jak najdłużej ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. no to pisz jak najdłużej :P u mnie nawet 6miesięcy nie ma Xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję
    Świetny blog
    zapraszam na mojego

    http://moiezyciemujswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. kolejnych owocnych lat w prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje i pisz dalej, bo uwielbiam cię czytać :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję, wytrwałości!♥ Uwielbiam twojego bloga, ale ostatnio nie mogłam go znaleźć:C xd
    Zapraszam także na mojego bloga♥ http://goldenmoustache.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. gratulacje ! i obyś była jak najdłużej : ) obserwujemy ? :D jak nas zaobserwujesz = rewanż

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluje i zycze nastepnego roku!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale mi narobiłam ochoty na tort :< wygląda bardzo smacznie i ładnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. życzę Twojemu blogowi 100 lat.:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wytrwałości i życzę więcej wytrwałości! :DD

    [w miejsce mojego starego bloga właśnie pojawił się nowy, na którego serdecznie zapraszam. http://always-made.blogspot.com/]

    OdpowiedzUsuń
  17. dziekuje za kometnarz:)pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. 100 lat blogowi oraz duużo fanów, wejść i obserwatorów ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Życzę wielu sukcesów blogowych :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P