Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

środa, 2 stycznia 2013

Przedłużone wolne ;)

Nie ma to jak chorować.. chociaż nie lubię tego, to najlepsze jest w tym że nie chodzę do szkoły i mogę ie wysypiać ;) Ale i tak czeka mnie przepisywanie lekcji T.T
Nie mam pomysłów na posta.. wiec jakiekolwiek pomysły z Waszej strony będą mile widziane ;) Teraz mam czas wiec parę tematycznych postów mogę zaplanować.. jak wrócę do szkoły to 1 post na tydzień będzie musiał Wam wystarczyć :/
Pióro

13 komentarzy:

  1. siedzenie w domu zawsze najlepsze:D

    OdpowiedzUsuń
  2. wracaj szybko do zdrowia !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak Ci fajnie! :)
    chociaż to odpisywanie lekcji to minus ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jestem chora :c Tylko chodzę do szkoły z antybiotykiem.. Heh, poświęcenie dla mojej miłości :) Mam nadzieję, że doceni...
    Mam pomysł na kilka postów.. No chyba, że jeden duży :)
    ODPOWIEDZ NA PYTANIA! (Jeśli oczywiście chcesz)

    1. Ulubiony zimowy lakier do paznokci?
    2. Ulubiony zimowy produkt do ust?
    3. Najczęściej noszona w zimie cześć garderoby?
    4. Ulubiony zimowy zapach świeczki/olejku?
    5. Ulubiony zimowy napój?
    6. Ulubiony świąteczny film?
    7. Ulubiona świąteczna piosenka?
    8. Ulubiona zimowa przekąska/potrawa?
    9. Ulubiona ozdoba świąteczna na ten rok?
    10. Co jest na pierwszym miejscu na Twoje świątecznej liście?
    11. Jakie są Twoje plany na Święta?

    1. Jak masz na imię?
    
2. Kiedy masz urodziny?
    
3. Co studiujesz? Jaka była twoja wymarzona praca w dzieciństwie?
    4. Czy masz chłopaka/ dziewczynę?
    5. Jakiej muzyki słuchasz?
    6. Czy pracujesz?
    7. Czego szukasz w drugiej osobie?
    8. Do kogo się zwracasz, gdy jest ci smutno?
    9. Ulubione jedzenie?
    10. Ulubiona część garderoby?
    11. Czy masz zwierzątka?
    
12. Ulubione miejsce?
    13. Czy masz drugie imię?
    14. Ulubiony przedmiot w szkole?
    15. Ulubiony napój?
    16. Jaka jest twoja ulubiona piosenka w tym momencie?
    17. Jakie imiona nadałabyś dzieciom?
    18. Czy uprawiasz jakieś sporty?
    19. Ulubiona książka?
    20. Ulubiony kolor?
    21. Ulubione zwierzątko?
    22. Ulubione perfumy?
    23. Ulubione święto?
    24. Czy skończyłaś liceum?
    25. Czy kiedykolwiek byłaś za granicą? Ile razy?
    26. Czy mówisz w innych językach?
    27. Czy masz rodzeństwo?
    28. Ulubiony sklep?
    29. Ulubiona restauracja?
    30. Czy lubisz szkołę?
    31. Ulubiony youtuber?
    32. Ulubiony film?
    33. Ulubiony program w telewizji?
    34. PC czy Mac?
    35. Jaki masz telefon?
    36. Ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne z miłą chęcią odpowiem na te pytania ;)

      Usuń
  5. Zdrowia Ci życzę ;D
    Ja tam chodzę tylko do szkoły, żeby się spotkać z tymi wszystkimi moimi debilkami <333

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja bym chciała zachorować :] ...

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P