Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 20 stycznia 2013

Przygotowania ;)

Już jutro jadę na tydzień do Bukowiny Tatrzańskiej... czy będą się pojawiać posty na bieżąco to nie wiem. Zależy wszystko od tego czy złapiemy jakąś sieć. Postaram się porobić jakieś zdjęcia . Nie wszystkie będą ze mną.. po niestety za bardzo nie ma kto tam iść ze mną na zdjęcia, ale pokaże Wam na 100 % krajobrazy bo są cudowne ;) Dziś muszę się zapakować.. nie lubię tego robić. .ale wole się pakować na narty niż nad morze xD Musze wziąć wszystkie ciepłe swetry, ponieważ od jakiegoś czasu szybko tracę ciepło .. i zaczynam się trząść z zimna.. wiec na narty będę się grubo ubierać.. :) Mam nadzieje że się tylko nie pozabijam na tych nartach :)
Jak będę miała czas to przygotuje jakieś posty na ten tydzień, ale nic nie obiecuje.

Bukowina Tatrzańska 2011

26 komentarzy:

  1. Udanego wyjazdu! :D Ja na moje ferie muszę poczekać sobie jeszcze 3 tygodnie..

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja tam nym wolala pakowac sie nad moze;p
    czekam na zdjecia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Thanks for your comment!
    Love your photo so much!
    -Kati

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzonka ;D
    zapraszam do mnie :
    welcome-to-realityy.blogspot.com
    Chce dodać filmik w którym odpowiadam na wasze pytania ;*
    I mam prośbę . Dodasz miły komentarz z dowolnym pytaniem ?.
    Z góry dziękuje ;)
    Jeżeli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj ;)
    Zrobię to samo *.*
    Bysia ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny widok!
    powodzenia w pakowaniu i dobrej zabawy! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłej wycieczki:) Obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  7. oo..udanego wyjazdu ;p
    też nie lubie się pakować, zawsze wydaje mi się że czegoś zapomniałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym sobie gdzieś wyjechać.

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne zdjęcie, bardzo fajny wyjazd. ;D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P