Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

czwartek, 3 stycznia 2013

Pytania :)

Ostatnio pewien Anonim ( tak po za tym chciałabym się dowiedzieć kim jesteś) zadał mi wiele pytań ;) Z miłą chęcią na nie odpowiedziałam, a wszystko macie tutaj. Przypominam też że możecie mi zadawać pytania na moim Ask.fm
Trochę czytania jest, wiec jak nie macie ochoty czytać to nie zmuszam ;)

zima


1. Ulubiony zimowy lakier do paznokci?
Zimowy lakier do paznokci.. hm.. nie mam, ale mogę powiedzieć, jeżeli można zaliczyć to też jako odpowiedź – jak chodzi o zimowy wzór na paznokciach to śnieżynki.
2. Ulubiony zimowy produkt do ust? 
Na urodziny dostałam od przyjaciółek miętową pomadkę do ust. Idealnie chroni przed zimnem. Jest z firmy FM.
3. Najczęściej noszona w zimie cześć garderoby?
Mój kochany sweter z C&A, czyli głównie swetry.
4. Ulubiony zimowy zapach świeczki/olejku?
Pieczone jabłko z cynamonem, albo pomarańcza z goździkami.
5. Ulubiony zimowy napój?
Czy to zimowy napój nie wiem, ale herbata.. każdy smak ;)
6. Ulubiony świąteczny film?
Tu Was mogę rozczarować.. niestety nie Kevin sam w domu ^^. Zdecydowanie: pierwsza część Opowieści z Narnii.
7. Ulubiona świąteczna piosenka?
Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You
8.
Ulubiona zimowa przekąska/potrawa? 
Pierogi z grzybami.
9. Ulubiona ozdoba świąteczna na ten rok?
Wszystko co złote, zwłaszcza złote bombki.
10. Co jest na pierwszym miejscu na Twoje świątecznej liście? 
Spotkanie wszystkich z rodziny.
11. Jakie są Twoje plany na Święta?
Hm.. nie wiem ;P 

lakier
Nawiązując do pytania 1.

1. Jak masz na imię?
Joanna, chociaż nienawidzę jak się tak do mnie mówi i po prostu nie reaguję na to, tak samo jest z zdrobnieniem Joasia. Wolę jak się do mnie zwraca Asia.
2. Kiedy masz urodziny?
21 listopada.
3. Co studiujesz? Jaka była twoja wymarzona praca w dzieciństwie?
Jeszcze nie studiuję, chodzę do liceum. W dzieciństwie chciałam być stylistą mody, zawsze się bawiłam z kuzynką że jej wymyślam stroje. Polegało to wtedy na owijaniu ją wieloma kocami, ale i tak świetnie się bawiłam… Do tej pory chciałbym być stylistą.
4. Czy masz chłopaka/ dziewczynę?
Nie.
5. Jakiej muzyki słuchasz?
Wszystko co leci w radiu.
6. Czy pracujesz?
Nie, ale planuję w wakacje.
7. Czego szukasz w drugiej osobie?
Nie wiem..
8. Do kogo się zwracasz, gdy jest ci smutno?
Do kuzynki.
9. Ulubione jedzenie?
Wszystko co słodkie.
10. Ulubiona część garderoby?
Swetry, buty.
11. Czy masz zwierzątka?
Miałam chomiki, niestety już pozdychały.
12. Ulubione miejsce?
Ulubione miejsce… Nie wiem.. gdzieś gdzie jest cicho, może biblioteka.
13. Czy masz drugie imię?
Mam.
14. Ulubiony przedmiot w szkole?
Fizyka, chociaż to dziwne bo jestem na humanie, ale też lubię polski i niemiecki.
15. Ulubiony napój?
Herbata.
16. Jaka jest twoja ulubiona piosenka w tym momencie?
Jak  na ten moment nie mam ulubionej pisenki.
17. Jakie imiona nadałabyś dzieciom?
Ewelina, Piotr, Paweł.
18. Czy uprawiasz jakieś sporty?
Nie, no chyba ze ćwiczenia w domu się zaliczają ^^.
19. Ulubiona książka?
Wszystkie części pottera.
20. Ulubiony kolor?
Pomarańczowy.
21. Ulubione zwierzątko?
Pies i chomik.
22. Ulubione perfumy?
Nie mam ;P
23. Ulubione święto?
Święta Bożego Narodzenia.
24. Czy skończyłaś liceum?
Nie jestem dopiero w 1 klasie.
25. Czy kiedykolwiek byłaś za granicą? Ile razy?
Tak, już z jakieś 6 razy.
26. Czy mówisz w innych językach?
Tak umiem mówić po angielsku i niemiecku.
27. Czy masz rodzeństwo?
Niestety nie :/
28. Ulubiony sklep?
House.
29. Ulubiona restauracja?
Nie jadam w restauracjach.
30. Czy lubisz szkołę?
Lubię.
31. Ulubiony youtuber?
Nie mam :)
32. Ulubiony film?
Jest wiele filmów które lubię, ale nie mam ulubionego.
33. Ulubiony program w telewizji?
TLC.
34. PC czy Mac?
Za bardzo nie wiem o co chodzi ^^.
35. Jaki masz telefon?
Samsung Galaxy Mini.
36. Ile masz wzrostu?
158 :c

***

A tutaj moje zdjęcie, jeszcze z wakacji.

20 komentarzy:

  1. 5- mam tak samo, dla pocieszenia Ci powiem ,że ja mam lat 15 i wzrostu 182 cm;p

    OdpowiedzUsuń
  2. no sporo tych pytań, ale fajnie się czyta.:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo tego :>
    Ale lubię takie posty, bo można się dowiedzieć czegoś więcej o autorce bloga :)
    Też lubię sklep House <3

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałabym takie paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne odpowiedzi, duzo ich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też w zimę noszę swetry jak pewnie większość tutaj z nas (chyba ,że się mylę):D miętowa pomadka musi być super :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na nową notkę

    black-olivves.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie ma co się smucić wzrostem ja mam 23 lata i 161.. więc nie ma czym :) A w ogóle chłopacy lubią mniejsze... No chyba, że wybierałaś się na modelkę :P

    OdpowiedzUsuń
  8. przeczytałam cały i dowiedziałam się kilka nowych rzeczy o Tobie

    OdpowiedzUsuń
  9. UWAGA, UWAGA.. :D
    Kolejna porcja pytań :)

    Pytania:
    1. Wymień rzecz, która wyszła z mody.
    2. Droga rzecz, której zakupu żałujesz?
    3. Para butów, które zakupu żałujesz?
    4. Coś co kupiłaś i nigdy tego nie założyłaś?
    5. Najbardziej żenujący element odzieży?
    6. Element ubioru, który kochasz, a uległ zniszczeniu?
    7. Z jaką gwiazdą zamieniłabyś się na szafy?
    8. Biżuteria, której zakupu żałujesz?
    9. Czy mierzysz rzeczy w sklepie?
    10. Największe modowe faux-pas?

    POZDRAWIAM :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może tu już odpowiem :)
      1. Rzecz która wyszła z mody... hm..
      2.Sweter z UGG.
      3.Sandały, nawet nie wiem gdzie je kupiłam.
      4.Oj jest wiele takich rzeczy.
      5.Szczerze, nie wiem.
      6.Moje pierwsze conversy.
      7.Z nikim, moja szafa jest niepowtarzalna.
      8.Mam parę takich kolczyków.
      9. Jasne, ale tylko te co chce kupić, nie mam mani mierzenia wszystkiego co mi się podoba.
      10. Nie mam pojecie ;P

      Usuń
    2. K.- dajesz mi do myślenia kim jesteś ;) Dalej nie wiem ;)

      Usuń
  10. mmmM uwielbiam zapach pieczonego jablka z cynamonem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sporo tego ^^ A te śnieżynki na zdjęciu to Twojej roboty? Piękne!
    Ja myślę, że ćwiczenia w domu jak najbardziej zaliczają się do sportów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mojej roboty, aż takiego talentu nie mam xD

      Usuń
  12. Wyglądasz na wyższą niż na 158 cm, poważnie o_o
    A co do TLC, pjona!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P