Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

wtorek, 29 stycznia 2013

Pytanka ;)

Uzbierało mi się trochę pytań.. a to z tagów, a to od kogoś dostawałam.. No i tak postanowiłam zebrać w jeden większy post żeby nie zawalać cały czas was moimi odpowiedziami, i będę tak robić ponieważ ile może być postów z tym samym.
No to zaczynamy :)


1. Co daje ci blogowanie ?
Blogowanie daje mi wielka frajdę. Mogę się z Wami podzielić moimi przeżyciami, opiniami. Zawsze znajdę kogoś kto mnie popiera. To urozmaicenie mojego życia.
2. Ulubione miejsce na rozmyślanie ?
Miejsce.. hm.. pod kołdrą w łóżku, tak w nocy.
3. Chciałabyś coś komuś teraz powiedzieć ?
Tak.. ale nie poruszam tej sprawy na blogu bo to dosyć osobiste.
4. Lubisz nominacje ?
Tak.
5. Jakie masz postanowienia na 2013 ?
Jest ich wiele..  Wszystko bardziej osobiste.
6. Myślisz że ten rok będzie lepszy ?
Musi być.
7. Co ile dodajesz notki ?
Zależy od tego ile mam czasu, w ferie, wakacje, święta jest ich zdecydowanie więcej, zdarza się ze nawet 3 na dzień. W roku szkolnym może pojawić się 1 na dwa dni.
8. Jak lubisz upinać włosy ?
Kok, kucyk.
9. Kim chciałabyś być w przyszłości ?
Najbardziej chciałabym być psychologiem.
10. Jakiej muzyki słuchasz ?
Wszystko co w radiu.
11. Jak na imię miał Napoleon ?
o.O
 
1.Jaka jest najdziwniejsza rzecz, którą zrobiłaś w życiu?

Najdziwniejsza, hm… nie wiem, szczerze nie pamiętam, trzeba się o to zapytać moich przyjaciół, oni by wiedzieli.
2.Ulubiony ciuszek?
Sweterek.
3. Jak zaczynałaby się twoja osobista biografia ?
„Ta co przeżyła wiele i nie oszalała”.
4. Na czym najbardziej Ci zależy w życiu?
Na rodzinie.
5. Twoje hobby?
Kocham szyć.
6. Jakiego rodzaju blogi lubisz czytać?(o czym one są)
Zazwyczaj „blog-pamiętnik”, albo modowe.
7. Gdzie odbyła się Twoja najpiękniejsza podróż lub gdzie by się miała odbyć, gdyby miała być?
Do Paryża.
8. Masz jakiś cytat, którym kierujesz się w życiu?
Nie.
9. Posiadasz jakiś tatuaż, albo kolczyki ?
Mam dwie dziurki (jak większość dziewczyn) i na prawym uchu mam drugi kolczyk.
10. Jakie jest twoje największe marzenie?
Hm.. spełnić swoje cele.
11. Miasto czy wieś? Dlaczego?
Miasto, zdecydowanie. Wychowałam się w mieście i bardziej się w nim odnajduję. Chociaż jak jadę na wieś to też miło spędzam czas.

*** 

1. Czy potrzebujesz motywacji aby wstać rano ? jakiej ?
Raczej żadnej motywacji nie potrzebuję, wstaję zawsze wtedy kiedy zadzwoni budzik, nie lubię się spóźniać do szkoły.
2. Dokąd chciałabyś się udać w podróż ?
Pojawiało się to już nie raz, ale Paryż najbardziej, potem Londyn.
3. Posiadasz jakieś zwierzę ?
Nie.
4. Ile czasu zajmuje Ci przyszykowanie się do szkoły ?
30 min a czasami nawet więcej, zależy która godzina…
5. Masz więcej przyjaciół czy wrogów ?
Przyjaciół.
6. Kim chciałabyś zostać w przyszłości ?
Pytanie tez które już kiedyś padło, mój wymarzony zawód – psycholog.
7. Jeśli musiałabyś wybrać między wielką miłością a przyjacielem/przyjaciółką to kogo byś wybrała?
Teraz nie wiem, mam obie rzeczy i nie chce nic stracić, wszystko staram się pogodzić.
8. Skąd czerpiesz inspiracje do notek dodawanych na blogu ?
Z życia, z czasopism, a czasami z zwykłej rozmowy z kumpelą.
9. Lubisz chodzić do szkoły ? uczyć się ?
Tak, wyjątkowo lubię. Z nauka to różnie zależy czego.
10. Lubisz poznawać nowych ludzi czy wolisz pozostawać w gronie dobrze Ci znanych ?
Raczej w gronie dobrze mi znanych, ale jestem otwarta na nowe znajomości, przynajmniej się staram.
11. Jakiej muzyki słuchasz ?
Pytanie tez dość częste, ale odpowiedź zawsze ta sama.. to co leci w radiu.

*** 

1. Ulubiony przedmiot szkolny?
Polski, niemiecki.. FIZYKA !
2. Co zawsze nosisz w piórniku?
Pióro.
3. Co wolisz - ferie, czy wakacje?
Różnie, nie umiem tego porównać.. Obydwie te rzeczy są w porach roku które uwielbiam.. Więc nie umiem stwierdzić co wolę bardziej.
4. Masz jakieś zwierzęta?
Pytanie było.. Nie.
5. Ulubiona piosenka?
Hmm.. nie wiem.
6. Przeprowadzałaś się kiedyś? Ile razy?
Jeszcze nigdy.
7. Wolisz mieszkać na wsi, czy w mieście?
W mieście… Pytanie tez było ^^
8. Lubisz nosić dużo bransoletek na rękach?
Dużo nie.. nie podoba mi się to jest to dla mnie nieestetyczne i wygląda jak pancerz.. Raczej z umiarem, pasujące do siebie.
9. Uważasz, że się dobrze uczysz?
Czy dobrze to nie wiem, raczej przeciętnie.
10. Zmieniłabyś kolor swoich włosów?
Tak.. na jeszcze bardziej RUDY. <3

16 komentarzy:

  1. z tym napoleonem mnie zabiło ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog, zapraszam do mnie i do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też chciałabym być psychologiem : D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fizyka i ulubiony przedmiot :o Żartujesz sobie, co nie? :P

    OdpowiedzUsuń
  5. sporo się o tobie dowiedziałam
    świetne trampki

    OdpowiedzUsuń
  6. Leżenie pod kołdrą to mało sprzyja myśleniu, ja to od razu zasypiam :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P