Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 6 stycznia 2013

Śmieszne pytania

Zostałam otagowana przez zaczarowanaa. Bardzo dziękuje ;)
Czytają te pytania przed odpowiedzią zaczęłam się śmiać, na parę naprawdę trudno było odpowiedzieć ;P
Otagowanie sobie odpuszczę, jak ktoś chce niech odpowie na pytania na swoim blogu, serdecznie zachęcam ;)

dziewczyna


1. Czy masz jakieś przezwisko, którego używa tylko twoja rodzina?
Tak nawet dwa. ^^
2. Czy masz jakieś dziwne nawyki? 
Nie raczej nie, przynajmniej ja nic nie zauważyłam.
3. Czy masz jakieś dziwne fobie?
Hm…
4. Jaką piosenkę uwielbiasz i śpiewasz ją kiedy jesteś sama w domu?
Jest ich wiele, moi sąsiedzi mogą to potwierdzić. ^^
5. Co Cię najbardziej irytuje?
Zbędne komentowanie, czyjejś wypowiedzi.
6. Czy masz jakieś nerwowe nawyki? 
Zazwyczaj jak się denerwuje, bawię się gumką do włosów.
7. Po której stronie łóżka śpisz? 
Po prawej.
8. Jaki był twój pierwszy pluszak i jak się nazywał?
Pierwszy pluszak, biały miś grzechotka, ale nie pamiętam jego imienia.
9. Jaki napój zawsze zamawiasz w Starbucks?
Szczerze, jeszcze tam nie byłam. xD
10. Jaką urodową zasadę wyznajesz, ale właściwie nigdy się do niej nie stosujesz?
Kremowanie rąk, rzadko to robię.
11. W którą stronę odwracasz twarz podczas prysznica? 
Nie wiem. xD
12. Masz jakieś dziwne zdolności fizyczne?
Tak umiem ruszać uszami. xD
13. Jakie niezdrowe jedzenie uwielbiasz i jesz je pomimo wszystko?
Zupki chińskie, ale nie jem ich dosyć często.
14. Czy masz swoje ulubione powiedzenie/wyrażenie, które ciągle powtarzasz?
Pff i phi.
15. W czym śpisz? 
Duże podkoszulki najczęściej XL i jakiekolwiek spodnie od piżamy.

friends

10 komentarzy:

  1. Hah, też umiem ruszać uszami;D

    OdpowiedzUsuń
  2. dos ciekawe pytania i odpowiedzi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie umiem ruszać uszami . ;D
    http://zycietotylkoinspiracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. haha dość ciekawe pytania ^ ^ Jejku, mój wujek umie ruszać uszami . Świetne to ^.^

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuje za odpowiedzenie na tak :D
    I swoją drogą bardzo fajne odpowiedzi 4 mnie rozbroiła :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe odpowiedzi :3
    http://best-frieend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P