Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

środa, 23 stycznia 2013

Wyczerpujący dzień.

Dziś znowu na stoku. Pogoda o wiele lepsza ;) Choć stok nadal troszkę oblodzony. Zrobiliśmy mała wycieczkę ponieważ Kotelnica Białczańska ( w Bukowinie Tatrzańskiej) jest połączona stokami z Białką.. i takim sposobem znaleźliśmy się w Białce. Trochę wyczerpujące, bo jednak parę stoków było strome.. Ale dałam radę.. Nogi mam w coraz to gorszym stanie, łydki tak bolą ze coraz gorzej chodzę.. Musze zacząć łykać magnez.  Nie chce odpuszczać nart, ale na szczęście gdy ubieram buty narciarskie bólu nie czuję. Specjalnie dla Was zabrałam ze sobą aparat, ale niestety na stoku nie było jak go wyciągnąć i robić zdjęcia  Wiec mam parę zdjęć okolicy.

15 komentarzy:

  1. nigdy nie byłam zimą w górach, ale wygląda świentie ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. ah, jak pięknie! super spedzasz czas:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjecia,chyba kiedys wybiore sie zima w gory bo jak narazie to bylam wiosna;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę CI . Ja za 2 tygodnie dopiero wyjeżdżam w góry :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia. I zazdroszczę, że tak miło spędzasz czas i na dodatek w tak pięknej okolicy. :D

    Obserwuję i w wolnej chwili zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P