Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

wtorek, 15 stycznia 2013

Zimowo :)

Dziś dzień spędziłam z Anią.  Musiałyśmy pogadać,  przez to że już nie jesteśmy razem w klasie(choć chodzimy do jednej szkoły) narobiły nam się zaległości. a przy okazji zrobiłyśmy zdjęcia ;)
Za oknem piękna zima.. Już po raz kolejny udało mi się że na ferie mam śnieg *.* Pod tym względem mam szczęście ;)


A już jutro mam dla Was niespodziankę, którą przyszykowałam razem z Anią ;)

12 komentarzy:

  1. fajne zdjęcia, szczególnie 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi tez najbardziej podoba się drugie !! ♥♥♥ ^^

    http://vanilliapl.blogspot.com/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Śnieg :DDDDDD
    Ja ferie dopiero za 2 może 3 tygodnie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zdjęcia, lubię taką zimową scenerię. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna jesteś :))


    Zapraszam na conversowe rozdanie !
    http://essently.blogspot.com/2012/12/conversowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. drugie zdj. super :P
    Zgaduje że ta niespodzianka to może filmik....
    Było by miło ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Weeeeee, ja też na ferie mam śnieg. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Asia <33 Śliczne zdjęcia ;**

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P