Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

czwartek, 17 stycznia 2013

Zimowy outfit ;)

Jak ja dawno nie dodawałam outfitu... ;P Musze to nadrobić, niestety nie mam aktualnie statywu do aparatu wiec jest to dość trudne ;) Ale przejdźmy do tematu...
ze jest zima to moje wierzchnie ubranie wygląda dość podobnie, nie mam niestety wielu zimowych kurtek :/
 Plecak.. codziennie go mam :D 
Komin i czapka - podstawa na takie zimno.. Kurtka narciarska - uwielbiam ja ;) a buty kupiłam ostatnio - śniegowce, uwielbiam je :D 

20 komentarzy:

  1. Fajny plecaczek i śniegowce ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Plecak jest cudowny, a kolor komina i czapki jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale śliczny masz ten plecak :>

    OdpowiedzUsuń
  5. This site really has all of the information and facts I needed about this subject and didn't know who to ask.

    My homepage: http://dicttrans.com/Frequent-Complications-Using-Cccam-Sharing-On-Your-IP-Box.htm

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi, tҺe whole thing is gօing fiոe here and ofcoursе every oոe iѕ sharing information, that's truly
    excellent, ƙeep up writing.

    my blog: tv android quad core tv box

    OdpowiedzUsuń
  7. This site was... hhow do Ӏ say it? Relevant!! Finalky I've
    found somethin that helped me. Tank you!

    Herre is my homepage get ѕky for free ()

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P