Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

piątek, 15 lutego 2013

"Big Love"

Kiedyś wspominałam Wam ze oglądałam z chłopakiem film "Big Love". Nie mogę powiedzieć złego słowa  chociaż gdybym miała go polecić 11-latce powiedziałabym stanowczo "nie". Do oglądnięcia z chłopakiem, jak najbardziej. Ogólnie film, bardzo fajnie przedstawia życie dziewczyny, zakochanej po uszy w chłopaku. Nie ma dla niej życia po za nim, niestety to niesie za sobą konsekwencje. Wszystko kończy się dość tragicznie, aż łezka w oku się kręci. Na początku trudno zrozumieć co się dzieje, życie Emilli, na przemian z śledztwem... tak jak przypuszczałam, pod koniec wszystko się wyjaśnia ;)



'Szesnastoletnia Emilia poznaje starszego o osiem lat Maćka, który otwiera przed nią świat namiętności oraz młodzieńczego buntu. Ich toksyczny związek będzie miał tragiczne konsekwencje.'




18 komentarzy:

  1. nie oglądąłam, ale nie lbuie takcih ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuje bloga:)
    pozdrawiam
    http://lestylemadam.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  3. oglądałam, historia oparta na prawdziwych faktach.

    OdpowiedzUsuń
  4. wydaje się ciekawy, chociaż nie jestem przekonana do polskich filmów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piosenkę ady szulc uwielbiam ale film niestety nie przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. rzeczywiście wszystko wyjaśnia się dopiero w ostatnich minutach ...
    trzyma w napięciu ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Stanowczo film nie jest dla dzieci, byłam kiedyś na nim w kinie z klasa. Historia dość mocna, ale godna obejrzenia.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie oglądałam tego... ciekawe... Chociaż wolę horrory ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. chyab obejrzye sobie w wolnym czasie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie przetrwałam tego filmu, jakoś mnie drażnił.

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo lubię tą piosenkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Również z chęcią obejrzałabym ten film :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie, do wygrania okulary Firmoo : )
    http://elisabeth-secret.blogspot.com/2013/02/giveaway-firmoo.html

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P