Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

sobota, 16 lutego 2013

Ciekawy dzień

Dziś jadę do chłopaka na próbę.. mam nadzieje że zrobię tam jakieś zdjęcia, chociaż telefonem ;) Potem widzę się z kuzynką ;) A wieczorem nauka majcy, historii i wosu ;/ Oczywiście postaram się tu jeszcze wpaść w miarę możliwości. Co do moich fotorelacji, mam wielkie poparcie z strony przyjaciół, chętnie robię mi i ze mną zdjęcia, to bardzo miłe zaskoczenie ;) Wciągnęło mnie to, co chwile robię jakieś zdjęcia telefonem. Jest to naprawdę fajne bo potem można wszystko powspominać ;)


17 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcie :D czyżby I <3 NY? ^^

    mandyemilyrainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już dawno nie robiłam sobie z kimś jakiś zdjęć. W Sylwka :o

    OdpowiedzUsuń
  3. heh, ja nie lubie robic zdjec telefonem:(

    OdpowiedzUsuń
  4. mi też sie podobają takie fotorelacje : )

    OdpowiedzUsuń
  5. nauka - jedna z najgorszych rzeczy;p
    fajna bluzka;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy blog!

    zapraszam do siebie!

    www.secret-kate.blogspot.com

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog będę tu zaglądać, a u mnie już nn!!♥
    Zapraszam
    http://funfashion98.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  8. także obserwuję ;))

    secret-kate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne zdj:)
    może zaobserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P