Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

sobota, 2 lutego 2013

Co się zmieniło ?

Wczoraj gdy zaczęłam robić porządek z zajęciami, zauważyłam że w przeciągu roku bardzo się zmieniłam. Głównie za sprawą bloga. Zaczęłam bardziej dbać o siebie, lepiej się ubierać i moje zachowanie także uległo zmianie. Choć nadal jestem czasem wybuchową osobą to staram się to kontrolować. Zaczęłam zupełnie inaczej patrzeć na sukcesy innych, nauczyłam się nie zazdrościć nikomu, ponieważ wiem że gdy sama się o coś postaram to też do tego dojdę. Na czyjeś porażki nie patrzę obojętnie, tylko staram się go pocieszyć, pomóc. Przez blog mam inne nastawienie do życia. Szukam pozytywów w każdej chwili. Z chęcią spotykam się ze znajomymi, rozmawiam, bawię się. Skończyło się moje nudne siedzenie w domu. Co do zdjęć, przypominam sobie że jeszcze rok temu gdy ktoś proponował zrobienie mi zdjęcia wrzeszczałam " nieee zabierz ten aparat", uciekałam przed nim, chowałam się. A teraz na każdą propozycje zdjęcia staram się powiedzieć 'tak'.. o ile jestem wymalowana xD Podsumowując... dzięki blogowi zmieniłam się, jak dla mnie na lepsze.

21 komentarzy:

  1. Rozumiem cię bo mam identycznie ! Bardzo się zmieniłam, ale mnie to bardzo cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. poprzez blog mozna napawrde wiele zmienic w swoim zyciu;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Blog człowieka zmienia. Albo inaczej. Blog pokazuje, że człowiek się zmienia. :D
    W sumie u mnie jest to samo. ;)
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez nie dawno to zauważyłam choćby przeglądając moje zdjęcia na fb :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog <3 zapraszam do mnie , liczę na rewanżyk w kwestii pozostawienia po sobie śladu i obserwacji ^^ Jak możesz kliknij ''lubię to'' :>>

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się raczej nie zmieniłam. Głównie dlatego, że zawsze taka byłam..;D

    OdpowiedzUsuń
  7. każdy się zmienia. :)) ładne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja chyba się nie zmieniłam ;D
    4 i ostatnie zdj. jest genialne !!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zmiany towarzyszą nam zawsze:D

    OdpowiedzUsuń
  10. każdy się zmienia, ja również - za sprawą bloga też ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wniosek? warto jest prowadzić bloga!;)

    OdpowiedzUsuń
  12. 47 to malutko:) nawet po zdjęciach widać, że jesteś szczuplutka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja na razie jeszcze się nie oswoiłam z obiektywem :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Dużo daje robienie sesji wtedy zwiększa się właśnie pewność siebie :)
    Może obserwujemy? :) Zapraszam do mnie w wolnym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. to dobrze, ciesze sie, ze udalo Ci sie zminic na lepsze!:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Czytałam ostatnio, że osoby, które umówiły się na jakąś sesje (taką profesjonalną) zauważają swoje zalety. Jak widze u Ciebie nie potrzeba profesjonalnej sesji. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. dobrze, ze zmiana na lepssze:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P