Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

sobota, 23 lutego 2013

Co upolowałam ;)

Dzisiejsze zakupy udały się cudownie :) Niestety z biżuterii kupiłam mało, bo choć na stronie internetowej rzeczy z wyprzedaży były, to w sklepie już ich nie było :/ Troszkę mnie to zmartwiło, bo planowałam parę rzeczy kupić. Ale i tak jestem zadowolona z tego co upolowałam ;) A przy okazji spotkałam w Bonarce moja przyjaciółkę. Fajnie tak się przypadkowo spotkać :D

1. Czarna bokserka - sklep : C&A - cena: 14.90
Od dłuższego czasu jej szukałam. Potrzebowałam jej pilnie, wiec był to mój 'must have'. Cieszę się ze ja znalazłam, jest cudowna.
 2. Biały T-shirt - sklep : Bereshka - cena : 9.90
Przypadkowy zakup. Weszłyśmy do Beheshka i patrze wielka sterta ciuchów, to dlaczego by nie zobaczyć co tam jest ?? W efekcie znalazłam ją ! Zrobienia na ramionach są cudowne, a dodatkowo ta cena. Krzyczała do mnie : "Kup mnie !"
3. Pierścionek - sklep : Flo - cena : 9.90 
Czyż nie jest uroczy ??? Nie ma co o nim pisać.. Cieszę się ze go mam ^^

4. Wstążka - sklep : NANU-NANA - cena : 3.90
Na potrzeby zrobienia kokardek :P Ale jak mi coś odbije i zbiorę się w sobie to pewnie będzie przyszyta przy jakiejś bluzce xD 
Zakupy na prawdę udane i nie przekroczyłam 40 zł.. wiec to przy mnie sukces !

24 komentarze:

  1. Udane zakupy ;). Biały T-shirt najbardziej mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Żałuję, że u mnie nie ma Bershki :C

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego u mnie nie ma tych sklepów?! ;/ Śliczne !

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wyswietla mi sie zdjecie pierscionka :/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja musze sie rozejrzec za bokserką tylko w innym kolorze;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. 40zł :) no to całkiem ,całkiem !

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe rzeczy a biała bluzka naprawdę tania :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zakupy. Pierścionek cudowny ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog ;* Obserwuję ! Jeśli masz ochotę zapraszam do mnie na nowy post themaniablog.blogspot.com

    Całusy !

    OdpowiedzUsuń
  10. Za 40 złotych można kupić fajniejsze rzeczy moim zdaniem ale twoje też są spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już niedawno na naszym portalu pojawił się wywiad z Marcinem Ziółko, który jest młodym modelem, zachęcamy do jego przeczytania oraz przy okazji zapraszamy do zostania fanem naszego portalu na fanpage'u - gwarantujemy codziennie nowe artykuły, ciekawe porady, przepisy, wywiady, artykuły tematyczne, itp.

    Pozdrawiam, SilesiaYoung

    link do wywiadu - http://silesiayoung.pl/marcin-ziolko
    link do fanpage - http://www.facebook.com/silesiayoung?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  12. wow,fajne :)
    pozdrawiam
    MademoisellePoisson

    P.s jeśli masz chęć zapraszam na konkurs,do wygrania bon o wartości 100zł :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobre zakupy , doskonale Cię rozumiem co do kupowania na wyprzedażach , mało płacisz , wiele masz :))

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P