Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

piątek, 1 lutego 2013

D.I.Y

Jak ja dawno nie dodałam na bloga postu z pomysłami na D.I.Y. Musze to zmienić, bo naprawdę czasami takie pomysły są inspirujące.  Teraz niestety nie ma czasu na robienie, ale zawsze można przeglądać i czerpać inspiracje, które z przyjaciółką/przyjacielem, można zrealizować w wakacje lub w jakiejkolwiek wolnej chwili.
Obiecałam sobie że zrobię  taki kołnierzyk, kupię łańcuch na choinkę  mam nadzieje że nie będzie problemów z zakupem, a potem wynajdzie się w sh jakąś koszulę z kołnierzykiem, albo sama nawet zrobię bo mam materiał ;) 

Koszulę już taką mam teraz tylko kupić gwiazdki ;) 

 Jestem jak najbardziej za ! Idealny pomysł na nudne popołudnie w wakacje (chociaż czy w wakacje można się nudzić?). Bluzka jakakolwiek, gdziekolwiek kupiona, nie musi być biała, farby.. trzeba kupić specjalne do materiału żeby się nie sprało... No chyba że jak zrobimy normalnymi to też się utrzyma.

 Ten pomysł znalazłam już bardzo dawno. Zapisałam na komputerze, a teraz oto robiąc porządki na dysku znalazłam i postanowiłam się nim z Wami podzielić. Nie trzeba mieć wielkich zdolności krawieckich żeby to wykonać, wystarczy umiejętność posługiwania się igła i nicią. Ja muszę kupić tylko taką bokserkę i zamek i na 100 % go zrobię ;) Może z małą pomocą maszyny do szycia babci ^^

To już kiedyś próbowałam zrobić... Ale na samej mulinie z koralikami i niestety nie było takiego efektu... Bransoletka bardzo mi się podoba, kupie potrzebne mi materiały i już będę taką mieć.

21 komentarzy:

  1. fajowskie inspiracje:) Pierwsza niesamowita.

    OdpowiedzUsuń
  2. dwa ostatnie pomysły moze kiedys zrobie;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. widze ze masz baner z wholeorders.com i mam pytanie czy kiedykolwiek kupywałaś coś z tej strony? zastanawiam sie nad kupnem pewnej rzeczy ale nie wiem jak z płatnością i wysyłką

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie jestem przy etapie zakupu.. tyle mam dylemat bo są rożne formy a płatności za to dochodzą nawet do 100 zł :/

      Usuń
  4. Naprawdę genialne inspiracje! Bardzo one mi się podobają. W wakacje na pewno zrobię sobie coś takiego - ręcznie robionego. Ale najbardziej do gustu przypadł mi pomysł z kołnierzykiem i 3 - z zwykłą bokserką i zamkiem. Naprawdę świetny wpis! Więcej takich ;D
    Pozdrawiam ;*

    W wolnym czasie zapraszam również na mojego bloga.
    http://forgiveness-or-revenge.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. 1 jest najlepsza . ^^ 4 Też jest fajna, ale nie wiem czy nie lepiej by wyglądało, gdyby to naprawdę był suwak, a nie tylko ozdoba.:) A 5 jest nawet.;d

    OdpowiedzUsuń
  6. koszulka z gąbką i bransoletka świetne. koszulke chyba zrobie na wakacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne,chyba bd musiala cos zrobic;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne inspiracje ^^

    U mnie nowa! :D
    [always-made.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  9. Co u cb ? Zrób filmik jak robisz koka ! Albo zrób zdjęcie jak dziś byłaś ubrana albo outfit !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się jak najszybciej zmontować filmik ;) Fajny pomysł z tym :D

      Usuń
  10. Chyba zrobię tak ze swoją jakąś zwykłą bokserką :DD

    OdpowiedzUsuń
  11. Kołnierzyk cudo. <3 Aż chyba trochę się pobawię i postaram stworzyć coś takiego... ^.^

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej spodobała mi się koszula :))
    Mogłaby nawet być bez tych gwiazdek :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kołniezyk i koszulka są mega :D

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacyjne!

    zapraszam do siebie

    www.czarno-to-widze.blogspot.com


    Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P