Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

środa, 6 lutego 2013

Długi dzień.

Dziś od 12 do 18... Masakra. Przygotowuje się do mojej pierwszej fotorelacji i zbieram zdjęcia  Mam nadzieję ze mój pomysł wypali ;) A że dziś edb (edukacja dla bezpieczeństwa) to może nawet na lekcji jakieś fotki się zrobi xD Sprawdzian z średniowiecza tuż, tuż a ja hm... umiem połowę ale nie dokładne :/ A obiecałam sobie ze na drugi semestr pełen power !  Choćby się miało walić i palić to się tego nauczę.. Musze.. Zaczęłam robić jeszcze testy maturalne... za cała wypełnioną książkę z testami jest ocena.. wiec opłaca się, a zawsze to jakaś nauka... Pełna mobilizacja ;D


21 komentarzy:

  1. ja wczoraj zaczęłam robić testy gimnazjalne i ... wynik tak mnie przeraził że chyba dzis sobie odpuszczę ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam za ciebie kciuki w tej nauce. A ja byle do ferii.

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia:)
    Ładne zdjęcie ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. nie poznałam Cie bez okularów ;DD

    OdpowiedzUsuń
  5. edb - koszmar ;/
    Miłej nauki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się muszę wziąć w garść i się uczyć :DD

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na tą fotorelację :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na tą fotorelację :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mój też był długii ..:/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjecie ! Trzymam kciuki, żeby wszystko się udało !! Zapraszam do mnie: http://anotherverra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. pojęcie 'mobilizacja do nauki' jest mi kompletnie obce, po prostu nie umiem usiąść na dupie i wziąć się za książki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny blog, będę tu zaglądać cześciej :)
    Zapraszam do siebie, dzisiaj "górski niezbędnik", kilka porad dla wybierających się na ferie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja edb miałam we Wtorek, a sprawdzian ze średniowiecza dzisiaj ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. tez jestem ciekawa fotorelacji!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  15. motywacja kluczem do sukcesu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia w testach. Opłaca się robienie ich po tym co napisałaś, same plusy. Oprócz tego, że ten czas można by spędzić robiąc coś innego, przyjemniejszego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ojoj : c współczuje ale no ucz sie ucz ; d

    OdpowiedzUsuń
  18. też się muszę tak zmobilizować do nauki! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. hhehehe .. na edb zawsze jest luźno xD
    Ja uczyłam się przec całe tygodnie- testy gimnazjalne , eh -,-
    ale trzeba być wytrwałym i napewno dojdzie się do celu :)

    Jeśli masz ochotę zapraszam do mnie http://myreaality.blogspot.com/ Dopiero zaczynam jednak mam nadzieję, że już Cię coś zainteresuje! ; * Z chęcią poznam Twoją opinie :) Dziękuje i pozdrawiam.
    Zapraszam do obserwowania z przyjemnością się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P