Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 17 lutego 2013

Fotorelacja (11 - 17.02.13)

Tydzień był naprawdę zaskakujący. Na początku nic nie było pewne. Ale w końcu wszystko wyszło tak jak chciałam. Specjalnie, tym razem zdjęcia poukładałam chronologicznie... Tydzień zaczął się próbami chóru.. do występu w tramwaju na walentynki. Stwierdziłam że uwielbiam mój chór szkolny, tych ludzi nikt nie zastąpi. Ogólnie walentynki bardzo udane. Nasz śpiew w tramwaju wszystkich pobudził i rozbawił. Zobaczyłam szczęśliwych ludzi. Uwielbiam takie akcje. Postanowiliśmy pójść potem na rynek... -ciasteczkowe serduszka były przepyszne ^^. Tam natrafiłyśmy na akcje "Wielkie serce z FRUGO". Jedno FRUGO dostawiasz, drugie sobie bierzesz. I takim oto sposobem wszyscy dostaliśmy po FRUGO. Prywatnie - walentynki udały się znakomicie. Do piątku wszystko szło jak zwykle - szkoła, nauka, szkoła, nauka. Piątkowa próba chóru, jak zwykle dużo śmiechu.. i tym razem z Asia postanowiłyśmy zrobić zdjęcia ;D Ne ma to jak nasze sweet focie xD Nie dziwcie się ze nam odbijało, ale siedzenie do 20 w szkole i to jeszcze w piątek wszystko tłumaczy. Co do soboty... trening Jumpstyle, razem z moim chłopakiem bardzo udany.. zdjęć mam akurat z soboty bardzo mało no bo nie było kiedy zrobić.. :/
 Fragmentami widać moje stroje z tego tygodnia.. Jak będzie cieplej i już nie trzeba będzie nosić kurtek, czapek, szalików, outfitów na pewno będzie o wiele więcej - obiecuje ;)
 A co do naszego chóru.. na facebooku na Spotted: IV LO w Krakowie napisali o naszym chórze :


"Pozdrowienia dla wszystkich ludzi z chóru! Ja nie wiem jak Wy to robicie, jak się dobieracie, czy to jest jakaś selekcja naturalna, że wszyscy jesteście świetni.
Wszyscy wyglądacie na strasznie zgraną paczkę znajomych/przyjaciół- co dla mnie jest bardzo dziwne, bo jednak każdy z Was jest z innej klasy 1,2,3, niektórzy nawet już skończyli szkołę, a Wy jesteście jak jakaś jedna wielka rodzina :)

No a tak poza tym to macie wielki talent, jak wchodzicie na scenę to normalnie wszyscy mają dreszcze.

Zazdroszczę i życzę kolejnych sukcesów. ♥"


23 komentarze:

  1. Świetne fotki ;3
    Fajnie tu ;3

    Zapraszam do mnie;
    crazy-life-by-angelika.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te fotki, podobają mi się takie fotorelacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie, świetnie, świetnie! ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia jak najbardziej pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe zdjęcia i ta akcja z frugo mi sie spodobała choc tak średnio zrozumiałam o co biega xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia.Milutko tutaj.Pozdrawiam <:

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna biala koszula ;) zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia :)
    fajne są takie posty !

    zapraszam na konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  9. więcej takich postów!
    krk :)

    OdpowiedzUsuń
  10. JEsteś z małopolskiego? Ja też :D
    Szkolny chór to fajna sprawa :)

    Zapraszam na REKRUTACJĘ: http://teenagers-troubles.blogspot.com/2013/02/reaktywacja-bloga.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  11. na pierwszym zdjeciu to tylko długopisowy tatuaż??? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak ;) A trzymał się cały tydzień ;p

      Usuń
  12. około ilu miałaś pkt na koniec gim ? ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak około 70 dokładnie nie pamiętam :) Oczywiście to ilość punktów z egzaminu.. wszystkich miałam 137 ;)
      A ska nagle takie zainteresowanie ???

      Usuń
    2. a bo teraz będę kończyła gimnazjum i tak pytam :) a jakie przedmioty brano pod uwagę i na jakim profilu jesteś ?

      Usuń
    3. Ja jestem na profilu humanistycznym. Pod uwagę brali : J.polski, matematykę, historię, angielski. Dokładnie dowiesz się jakie przedmioty są brane pod uwagę przy rekrutacji do danej szkoły ;)

      Usuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P