Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 24 lutego 2013

Fotorelacja (18 - 24.02.13)

Ten tydzień.. jeden wielki sprawdzian. To tyle co do szkoły, bo nie ma się nad czym rozpisywać.  Ogólnie bardzo udany, prawie codzienne skajpajowanie z Maćkiem, pozwala mi oderwać się od szkoły i wszystkich spraw. W czwartek mieliśmy doradztwo zawodowe. Szczerze, w niczym to za bardzo mi nie pomogło. chociaż wiem kim chcę być, to teraz nie wiem czy to praca dla mnie. Jeden plus tych zajęć - straciliśmy trzy godziny lekcyjne. W piątek próba, bardzo udana ;) Chociaż się na nią spóźniłam... ale humor wszystkim dopisywał. Sobotnie zakupy, jak najbardziej udane. Co kupiłam pokazywałam tutaj. Uwielbiam nasze wypady z kuzynką, można się wygadać, pośmiać, a nawet pouczyć biologii ^^. 
Macie wasze wyczekiwane zdjęcia Maćka, nawet są dwa ;) 
Na razie lecę, idę wyciągać babeczki z piekarnika ^^

Wszystkie zdjęcia układam chronologicznie.

27 komentarzy:

  1. Widze ze tydzien udany:)
    Oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie razem wyglądacie! :* Ładny plecak! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzieś ty ten plecak znalazłaś? Jest mega. :)
    Pizza, babeczki, ciasto, baton... Raany, jadłabym.
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Floriańskiej n rynku w Krakowie ;) W Accesorize ;)

      Usuń
  4. bardzo podobają mi się posty mix ;)
    ślicnzy plecak ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm... zrobiłaś mi teraz ochotę na babeczki :(
    Fajna fotorelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie :333
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dawno nie jadłam babeczek :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmm prince polo. *.* Narobiłaś smaka. xd
    http://kotecek-ravr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Z jakiej pizzerii zamawiałaś pizze?

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny mix zdjęć;)!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P