Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

sobota, 2 lutego 2013

Jak zrobić koka w 5 krokach.

Poprosiła mnie pewna anonimowa osoba o filmik jak robię koka. po przeczytaniu komentarza pomyślałam -  " a czemu by nie" i od razu nagrałam, żeby nie odwlekać z tym. Już od dawna planowałam to zrobić, ale nigdy nie było czasu. A tu bym, wolny piątkowy wieczór, bo na próbę chóru nie poszłam. Obrobiłam go sama... Wiec może idealny nie jest, ale przekaz czytelny i jasny. Mam nadzieje że coś zrozumiecie z mojej instrukcji. W razie wątpliwości proszę pisać ;)


TUTAJ znajdziecie go na moim kanale na youtube ;) 

14 komentarzy:

  1. pomocne ja nie używam wypełniacza koka robię bez niego ale zastanawiam sie nad kupnem ostatnio :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnee :D Ale ja i tak chyba nigdy nie będę chodziła w koku :o Po pierwsze nie mogę go zrobić (mam wycieniowane włosy), a po drugie mi nie pasuje.;p

    OdpowiedzUsuń
  3. też musze kupić ten wypełniacz ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. lubie takie tutoriale:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny Ci wyszedł:D

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam nosić koka :):)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P