Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

środa, 13 lutego 2013

Nowe kosmetyki ;)

Niedawno moja mama kupiła mi kosmetyki z Avon'u. Byłam zdziwiona.. bo dość rzadko dostaje kosmetyki, zazwyczaj sama sobie kupuję.

 Mgiełka do ciała... Zapach granatu.. Uwielbiam ją !
Czerwona szminka. Choć według mnie bardzo źle w niej wyglądam, to potrzebuję ją na występy chóru. Ma cudny intensywny kolor.
Kredka do oczu... cudny fioletowo-różowy kolor.

Cen niestety nie pamiętam... :/

15 komentarzy:

  1. mgiełkę miałam jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mgiełki mają świetny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne kosmetyki, lubię kosmetyki z avonu:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kosmetyki z Avonu, zwłaszcza mgiełki i zwłaszcza tą *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. o, lubie mgielki z avonu D:

    OdpowiedzUsuń
  6. Pokaż bliżej tą pomadeczkę...uwielbiam pomadki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. też ostatnio kupowałam kredkę z avonu tylko czarną ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam taką samą mgiełkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. dawno nic z avonu nie zamawialam, jak bylam mlodsza to nalogowo prawie ze:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam tą samą szminke:) kocham ten kolor!
    :)
    zapraszam do siebie
    http://lestylemadam.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P