Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

wtorek, 5 lutego 2013

Nowy pomysł ;)

Wczoraj siedząc i główkując nad zadaniem z matematyki wpadłam na pomysł który mogłabym zrealizować na blogu. Z powodu że dosyć rzadko biorę gdziekolwiek aparat, nigdy nie możecie zobaczyć jak spędzam dzień, tydzień. Zawsze mam ze sobą telefon, choć może jakość zdjęć z niego nie jest świetna, to zawsze jakieś zdjęcie się nim zrobi. A teraz wam napisze na czym polega ten mój pomysł. W jeden dzień w tygodniu... tu podsuwam że najlepsza będzie niedziela (mam najwięcej czasu wolnego) będę robić dla Was fotorelacje z całego tygodnia i tylko będą zdjęcia z telefonu. Dzięki temu zobaczycie ja wygląda moje życie pełne nauki, znajomych i wiele wiele innych. Mam nadzieję że pomysł przypadnie Wam do gustu... planuje już w tą niedzielę coś pokazać ... postaram się też coś opisać. Jest to dla Was forma rekompensaty za to że w tygodniu jestem pochłonięta masą rzeczy. Czekam na Wasze opinie na temat tego pomysłu ;) I te pozytywne i te negatywne. 

20 komentarzy:

  1. Świetny pomysł! Powodzenia w realizacji^^

    OdpowiedzUsuń
  2. W szkole też będziesz zdjęcia robiła? No niee ;____;

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny pomysł i juz czekam na pierwszy taki wpis;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł widziałam juz na którymś blogu :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślimy, że to bardzo fajny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł ;)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy pomysł. Gdzieś już spotkałam z czymś podobny i podobało mi się to : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi tam się pomysł podoba. Zwłaszcza, że jesteś z Krakowa, a tam są same ładne widoki. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie, czekam na pierwszy post tego typu :d

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam do oceny bloga na nowej blogspotowej ocenialni. Przepraszam za spam.
    http://www.szczerze-i-krytycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. jaakie zdjęcie, chce juz lato !
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P