Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 10 lutego 2013

Pierwsza fotorelacja (04 - 10.02.13)

Jeszcze przed rozpoczęciem bardzo się cieszę że już wybiło mi ponad 50 tys. wejść ;) To wielkie osiągnięcie dla dosyć młodej blogerki (nie chodzi mi o wiek, tylko o długość prowadzenia bloga ^^).

Ten tydzień był dosyć ciężki. W szkole nauki tona.. teraz poczułam co to znaczy nauka pełną parą. Niestety liceum żyje na innych prawach. Nie chce nic zawalać, wiec wszystkiego trzeba się wyuczyć. Moje postanowienie o rozwiązywaniu testów maturalnych jeszcze istnieje i nie zamierzam go odrzucić w kąt. Co do outfitów, jest ich tu najmniej bo nie ma kto mi codziennie zdjęć robić, a to nie ma czasu, a to nie ma gdzie.. zawsze coś jest ważniejszego. Ale nie obyło by się bez jakichś moich zdjęć  które zrobiłyśmy w środę. Jest to najlepsza pora, ponieważ o godzinę 18.20 szkoła jest już pusta i nie ma gapiów. Idealna pora na zdjęcia. Kolejna niespodzianka w tym tygodniu - dość obfity opad śniegu. Widząc przez okno biały krajobraz nie mogłam uwierzyć. Z domu wszystko wyglądało supper, ale gdy wyszłam to od razu wielka zaspa do pokonania :/ Zimno, mokro... chociaż lubię zimę, to dla mnie śnieg może być tylko na moje ferie.

 Piszcie czy chcecie dalej czytać takie fotorelacje.

15 komentarzy:

  1. chcemy chcemy :)
    tylko więcej różnorodności bo kilka zdjęć widzę sie powtarza i mogłabyś trochę opisywać zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja się cieszę ze śniegu, bo spadł w sam raz na ferie;D

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję :)
    tak ja na pewno bd czytać takie fotorelacje : )
    ładne

    OdpowiedzUsuń
  4. dokladnie,liceum zyje na innych parwach;p
    fajne zdjecia;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śnieg :)
    Fajne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. oo fajne zdjęcia ;p
    tylko nie matematyka, proszę ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje wejść:)
    Fajne zdjęcia^^

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny mix ;) wiecej takich ;) heh

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P