Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 3 lutego 2013

Pracowity dzień ;)

Nie ma to jak wstać o 10.. pójść do kościoła i potem obiecać sobie że się będzie uczyć. Robienie zadań i równoczesne gadanie na skype to nie za dobre połączenie ale mi pasuje ;P Mam nadzieje ze uda mi się skończyć wszystkie zadania i że na jutrzejszy sprawdzian z pp czegoś się nauczę ;) Jak mi starczy czasu to jeszcze zaplanuje parę postów na ten tydzień żebyście mieli co czytać w wolnej chwili :)

25 komentarzy:

  1. No to powodzenia w nauce :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma to jak kołnierzyk. ;D
    Ja też obiecałam sobie, że będę się uczyć popołudniu. ;)
    Ja łącze naukę z gg, demotami, blogiem i muzyką. I liczę na cud, że nie będzie historii. ;P
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah, też dziś robię posty na zaś^^

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe zdjęcia ;)
    zapraszam www.childwithstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ahh te rozmowy przej skajpaja :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja się muszę wziąć za naukę, ale coś mi nie idzie ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też już Cię od dawna obserwuję :P Moje niedopatrzenie :)
    Dziękuję za miły komentarz i zapraszam częściej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia!
    Chciałam się zapytać, czy nie wzięłabyś udziału w konkursie na moim blogu? Szczegóły tutaj:
    http://patrycjasstyle1212.blogspot.com/2013/02/konkurs_3.html
    Do wygrania kubek z Honey oraz autografy

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w nauce:* Też powinnam przysiąść nad nią ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez tak czasami planuje posty ^_^
    Zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia na sprawdzianie :D

    obserwuję i liczę na to samo ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny blog ;)
    Zapraszam do mnie ;*
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć, przejrzałam kilka notek i Twój blog bardzo mnie zaciekawił. ;)
    Może jesteś zainteresowana wzajemną obserwacją?
    Ja już dołączyłam do obserwatorów!

    Pozdrawiam
    mandyemilyrainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia w nauce na sprawdzian!:)
    Ładne zdjęcia ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. ja mam w tym tygodniu mase spr !

    OdpowiedzUsuń
  16. fajnie tu :)

    obserwujemy ? ;> *.*
    http://anothermyowninspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja już w tym tygodniu zero kartkówek, sprawdzianów :DD

    OdpowiedzUsuń
  18. Urocze zdjęcia!
    Powodzenia w szkole.
    Pozdrawiam gorąco i obserwujemy!
    Jeżeli spodoba Ci się na naszym blogu, też możesz kliknąć tę opcję. :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P