Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

czwartek, 14 lutego 2013

Przymierzaj ;)

Jak wiecie czasami dodawałam posty z strojami z H&M. Na stronie tego sklepu jest "wirtualna przymierzalnia". Ale minusem jest to ze są tam tylko rzeczy z H&M. Chodząc po Waszych blogach natrafiłam na stronkę przymierzaj.pl. z ciekawości założyłam konto. Wciągnęło mnie strasznie. Tutaj znajdę ciuchy z wszystkich sklepów. Jak ktoś naprawdę lubi taka zabawę to jest to strzał w 10.


Ceny nadal powalają na kolana, ale tym się nigdy nie sugeruję, dla mnie liczy się ogólny wygląd.

11 komentarzy:

  1. koszula jeansowa coś co lubie;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny blog ;*
    Zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. ooooo ale super, już zakładam konto :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zestaw bardzo ładny, ale cena zabójcza :P

    OdpowiedzUsuń
  5. nie przepadam za H&M ;d
    Zapraszam do Sb.;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja przymierzaj.pl już dawno odkryłam:D wygrałamkiedyś nawet od nich kosmetyczkę z atlantic^ ^:D piękny zestaw!:D

    :*

    marijory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P