Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

poniedziałek, 25 lutego 2013

Pytania ;)

Ostatnio razem z Mackiem wpadliśmy na pomysł. Jak w temacie widać chodzi o pytania. Tylko będzie na nie odpowiadać Maciek. Możecie pytać o wszystko, o mnie, o niego, cokolwiek. Na wszystkie będzie starał się odpowiedzieć, no chyba ze będzie miał problem to ja pomogę. Liczę na dużą ilość pytań. 

Proszę pisać w komentarzach tylko pytania :) 


Odpowiedzi pojawia się jak najszybciej to możliwe, na pewno do końca tygodnia możecie zadawać pytania ^^

29 komentarzy:

  1. ile jesteście razem?
    jesteście w tym samym wieku?
    jak się poznaliście? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za co cię kocha ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy wcześniej miał dziewczyny ?

    OdpowiedzUsuń
  4. CO lubi robić ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Co podoba ci się Maciek najbardziej w Asi ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Zainteresowania twoje Maciek ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakiej muzyki słuchasz ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Lecisz na wygląd ? Oceń Asię od 1 do 10 ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Co lubisz robić ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy kochasz ją czy sobie jaja robisz ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepsza i najgorsza cecha charakteru Asi ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Najlepsza i najgorsza cecha wyglądu Asi ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa, którą nawet potrafisz zrobić? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdzie się poznaliście?
    Ile ze sobą jesteście?
    Co najbardziej podoba ci się w Asi?

    OdpowiedzUsuń
  15. gdzie w jaki sposob sie poznaliscie?:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak spędzasz swój czas wolny? :)
    I jak gospodarujesz pieniędzmi?


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale ty fotogeniczna jesteś ;-)
    zapraszam do mnie na rozdanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Udane zdjęcia :D
    Ps. Obserwujemy ten blog z przyjemnością. Jeśli i Ty Lubisz Szczęście nie czekaj ani chwili - zaobserwuj a na pewno znajdziesz tam coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jak zaczęła się twoja przygoda z blogowaniem ?:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie by było jak byście odpowiedzieli wspólnie na te pytania filmikiem :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety jest to zbyt czasochłonny pomysł ;/

      Usuń
  21. Nie mam żadnych pomysłów na pyt ;c !

    OdpowiedzUsuń
  22. w wolnej chwili
    zapraszam na KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  23. O Asi :)

    1. Gdzie się poznaliście?
    2. Ile jesteście razem?
    3. Gdzie była pierwsza randka?
    4. Jakie pierwsze wrażenie o mnie?
    5. Na co najpierw zwróciłeś uwagę w wyglądzie?
    6. Ona siedzi przed telewizorem, co jest na ekranie?
    7. Kiedy poznałeś moją rodzinę?
    8. Czy mamy jakieś wspólne tradycje?
    9. co się najczęściej kłócimy?
    10. Co najczęściej oglądam w telewizji/Internecie?
    11. Czy mam jakieś dziwne obsesję, jakie?
    12. Jeśli coś kolekcjonuje to co to jest?
    13. Jaki rozmiar buta noszę?
    14. Kiedy wychodzimy coś zjeść to co zamawiam do picia?
    15. Z czym najczęściej jem kanapki?
    16. Co bym mogła jeść codziennie?
    17. Twój ulubiony kolor?
    18. Czego nie lubisz do jedzenia?
    19. Mój ulubiony rodzaj muzyki?
    20. czym najczęściej dyskutujemy?
    21. Kto rządzi w związku?
    22. Mój kolor oczu?
    23. Mój najlepszy przyjaciel?
    24. Mój ulubiony zespół sportowy?
    25. Jakie sporty uprawiam?
    26. Rzecz której bym nigdy nie zrobiła.
    27. Jaki mam talent?
    28. Gdybym mogła żyć wszędzie to gdzie by to było?
    29. Na co przeznaczam bardzo dużo mojego czasu?
    30. Moje ulubione zajęcie?

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P