Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

czwartek, 28 lutego 2013

Szkooła :>

Dość długo mnie tu nie było. Ale niestety w ten tydzień zaprzyjaźniłam się z książkami ;/ Musze Wam się pochwalić  ale udało mi się zgarnąć 5 z kartkówki z matematyki ;) Jestem z siebie dumna ! Niestety też wpadła 1... z wos'u, ale nie ma się co załamywać... uczeń bez jedynki to jak żołnierz bez karabinu ^^ Zobaczę czy w piątek i sobotę się tu pojawię  ponieważ też już mam zaplanowany weekend, na pewno w niedzielę będzie fotorelacja.
Pomiędzy nauka uwielbiam sobie robić zdjęcia.. uzależniłam się od mojej kamerki w laptopie ;P


Zadawajcie mi i mojemu chłopakowi pytania : Tutaj ;)

25 komentarzy:

  1. Gratuluje 5:)
    Ładne zdjęcia:3

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia :)
    Gratuluję 5 ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój blog został wpisany do kolejki Corriente na Teatralnej Naganie.

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo ja tam z matmy byłam kiepska :P :) Dobrze, że od kamerki się uzależniłaś... inne używki są gorsze :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Spróbuję chociaż to nie będzie łatwe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piątka z matematyki... pozazdrościć :D

    OdpowiedzUsuń
  7. No ja ostatni tydzień też spędziłam nad książkami :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiem co czułaś przez ostatnie dni;*
    Miłego weekendu;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję piąteczki z matmy, zazdroszczę :D

    [always-made.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  10. O matematykę bardzo lubię także gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem ale lubię ci dokuczać słonko ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Zostałaś otagowana *.*
    Serdecznie zapraszam do zabawy xd ;33
    www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. dokładnie uczeń bez jedynki to jak żołnierz bez karabinu :D
    super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję tej piąteczki, ja juz nie pamietam kiedy ostatnio dostalam taka ocene z matmy :D
    pozdrawiam i zapraszam http://ambitniestukniete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. łooo :) świetny post, !!!
    ps.. mam podobnie :D

    obserwuje i Zapraszam DEMORDIE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Cute!



    Emm
    SPIN DIZZY FALL
    Visit me at http://spindizzyfall.blogspot.com.au/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P