Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

czwartek, 7 lutego 2013

Tłusty czwartek..

Taki tłusty a ja do tej pory nie miałam ani jednego pączka w ustach ^^ Do szkoły zamiast zabrać chociaż jednego wzięłam mandarynkę ;P Sprawdzian z polskiego okazał się dość prosty.. mam nadzieje że 5 wskoczy do dziennika. Niezapowiedziana kartkówka z majcy.. hm.. wiedziałam ze zrobi ale nie wiedziałam że da takie zadania.. liczę na co najmniej 3...
Dzisiejszy poranny śnieg mnie zaszokował. Tuż przy wyjściu z domu ugrzęzłam w zaspie -,-' Coś nie widzę końca tego śniegu...

Przepraszam że zdjęcie z internetu ale nie mam siły robić dziś zdjęć.. Jeszcze tyle lekcji ;(

34 komentarze:

  1. MNIAM!
    U mnie śnieg teraz zaczął padać...

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie jest bardzo mało śniegu ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. pada pada pada ! :D
    zapraszam www.childwithstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia z neta ale to jest nudne że je ciągle dodajesz z internetu! Zmień to...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wydaje mi się ze często dodaje zdjęcia z internetu. :)

      Usuń
  5. Żółwik, ja też nie zjadłam dzisiaj ani jednego pączka. Nie miałam jakoś ochoty, wolałam wyjadać nutellę ze słoika.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie śnieg spadł na wieczór..;p

    OdpowiedzUsuń
  7. juz mam dosc tych pączków :D
    Zapraszam do Sb.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam wloskie bomba z nutella w srodku !



    xoxo from rome
    K.
    kcomekarolina.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja na szczęście zjadłam tylko 2 pączki :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zjadłam trzy ale ostatnio jakoś rok temu jadłam więc mogłam sobie pozwolić na przesłodzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja zjadłam 3 i też mam od wczoraj dość pączków :D
    o nie matma nie lubie ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie niestety nie ma aż tyle śniegu :C

    OdpowiedzUsuń
  13. ja nie zjadłam żadnego pączka :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Aby wziąć udział w konkursie musisz zaobserwować i mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem już nimi przejedzona :C

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie jadłam pączków :P
    Niestety u mnie śniegu coraz mniej :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Mniam, pączki. Mam wrażenie, że pączki z tego tłustego czwartku niestety nie poszły w cycki. xD

    OdpowiedzUsuń
  18. Nice blog.
    Do you want to follow each other?

    http://tonyandstyle.blogspot.com/?spref=fb

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P