Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

sobota, 23 lutego 2013

Zakupy ;)

Dziś jadę z kuzynką na zakupy. Co kupie jeszcze nie wiem, na pewno coś z biżuterii, już sobie wypatrzyłam parę cudeniek. Oczywiście w jak najszybszym czasie je tu pokażę... Czy zrobimy zdjęcia to nie wiem, ale może na parę da się namówić, w końcu moja fotorelacja nie może być nudna :) Cieszę się z zakupów, zwłaszcza ze są z moją kuzynką. To jest naprawdę jedna z moich ulubionych form spędzania wolnego czasu. Nigdy się z nią nie nudzę ;P

Tu taki kolaż biżuterii, może coś kupię, chciałabym to wszystko ale niestety budżet jest okrojony ^^


PS. Co do mojego chłopaka, nie naciskajcie, pojawi siew najbliższym czasie ;)

15 komentarzy:

  1. Fajne:)

    http://wwwzycie-na100latki.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Te ostatnie kolczyki są niesamowite *.* Każda biżuteria na zdjęciu ma coś w sobie, ale te są takie inne <3 Pozdrawiam i zapraszam do siebie na recenzję filmu "Operacja Argo"! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo takim kołnierzykiem to bym nie pogardziła :) i tym liściem te nie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanych zakupów^^
    fajna biżuteria:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy blog!



    http://alessandraslittleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez bym sb cos takiego kupiła ! + zapraszam na CANDY do wygrania sówka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Budżet zawsze jest zbyt mały. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. życzę by udało się wiekszosć chociaż:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super biżueria :)))) podoba mi się wszystko :*

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P