Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

wtorek, 19 lutego 2013

Zwyczajnie, codziennie..

Powoli już nie wiem co się dzieje.. tyle nauki i jeden wielki nie ogar  moje spanie po 4-5h znowu wróciło i niestety przynosi same minusy. Głowa mnie boli i chyba zaraz wybuchnie. Dodatkowo sparzyłam palec i jest teraz na nim wielki biały bąbel ;/  Gdyby to jeszcze lewa ręka to nic.. ale niestety to prawa wiec nawet nie mam jak pisać :(
Już zbieram kolejne zdjęcia na fotorelacje ;) Zauważyłam że spodobał Wam się ten pomysł co bardzo mnie cieszy ;) Oczywiście jeżeli macie jeszcze jakieś pomysły, sugestie to piszcie ;)


Zdjęcie z skype ;P Uzależniłam się od rozmów <3

37 komentarzy:

  1. ojej ból głowy- straszne :<
    nienawidzę... :C

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dobrze że mam jeszcze ferie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. też mnie ostatnio bardzo głowa boli, ale to podobno przez ciśnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokaż nam swoje zdjęcie z chłopakiem twoim !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie obiecuje że się tu pokaże ;P

      Cóż za zainteresowanie nim :D

      Usuń
  5. ja tez tak malo sypiam :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Współczuję.
    Śliczne zdjęcie.

    http://kotecek-ravr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja póki co mam ferie, ale jak wróci szkoła to znowu będę chodzić niewyspana ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. dziekuje za komentarz:* pzodrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zdjęcie :p
    Zgadzam się z Anonimkiem :D Pokaż nam Wasz wspólne zdjęcie ^^ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja na szczęście mam jeszcze parę dni ferii ;)

    Obserwujemy? Odpowiedz u mnie na blogu :)

    moj-wlasny-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam ferie i śpie bardzo długo :D

    OdpowiedzUsuń
  12. też tak mam, śpię krótko, uczę się dużo i ciągle czuję się... nie bardzo

    OdpowiedzUsuń
  13. Dokładnie, chcemy zobaczyć Cię z chłopakiem!!! Chociaż oczywiście zdjęcia z Arią są świetne :D Bije od was pozytywna energia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. *Asią (popełniłam chyba błąd) chociaż Aria fajnie brzmi pasuje jej :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też mam ostatnio nawał nauki ;/
    http://teenagers-troubles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Dodaj zdjęcie swojego chłopaka bo chcemy ocenić czy jest ładny ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytając ten komentarz pomyślałam "A wiec po to tak naciskacie ze chcecie go zobaczyć". Nie rozumiem waszego myślenia... każdy chłopak musi być mega ładny ?! Są różne osoby, dla mnie liczy się wnętrze, a nie opakowanie. Może być supper przystojny i być totalnym dupkiem. (Przepraszam gdy jakiegoś chłopaka urażę, oczywiście nie sądzę tak o każdym, bo na prawdę jest wielu miłych i ładnych facetów.. Ale czasami trafiają się po prostu parapety) :)

      Usuń
    2. Czyli się go wstydzisz!?

      Usuń
    3. Wcale się go nie wstydzę. Chce go uchronić przed hejtami na jego temat. To że mi się podoba nie znaczy że Wam też musi ;)

      Usuń
    4. "Chce go uchronić przed hejtami na jego temat." czyli się go wstydzisz to znaczy że nie jest taki ładny jak nam się wydaje.

      Usuń
    5. Ważne że mi się podoba, Wam nie musi.. nie chce wysłuchiwać od Was na jego temat opinii.

      Usuń
  17. współczuję babla - wiem jak to boli - czesto mi sie zdarza oparzyć

    OdpowiedzUsuń
  18. Great blog!!

    Wondering if you would like to follow each other? :)
    Please let me know!

    www.cecilleblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Oh poparzony palec? ja mój kilka dni temu włożyłam przypadkiem do rozgrzanego oleju, więc znam ten ból ;/

    OdpowiedzUsuń
  20. ech,u mnie tez jeden wielki nie ogar;p
    fajne zdjecie;)

    OdpowiedzUsuń
  21. oo nie jak mozna spac tylko 4h?!:( nienawidzę tego~

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znoszę spać krocej niż co najmniej 8h:)
    Ps. Obserwuję :) Jeśli i mnie chcesz troszkę poobserwować, zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P