Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

sobota, 16 marca 2013

Artykuł

Dziś tak przeglądałam stare magazyny i wycinałam interesujące mnie rzeczy. Zwykle są to zdjęcia z wybiegów, ale tym razem natrafiłam na bardzo fajny artykuł-poradnik. Postanowiłam że podzielę się tym z wami bo każdemu się to przyda :D
Jest na prawdę interesujący, troszkę mało widoczny ale wystarczy sobie zapisać i już można powiększać ;D Niestety blogger niszczy jakość :(

22 komentarze:

  1. ciekawe :)

    U mnie konkurs - http://eustazja.blogspot.com/2013/03/konkurs.html
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie ciekawostki kosmetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Grazii prawda? :) Bardzo przydatne!

    OdpowiedzUsuń
  4. przydatny ten artykuł, chyba sama gdzieś na niego się natknęłam ;)
    pozdrawiam i zapraszam do nas :)
    http://ambitniestukniete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. artykuł ciekawy, i do tego to szczera prawda! ja sama np nie wiedziałam ile po otwarciu można kosmetyku danego używać bo jak się okazuje to data przydatności jest czymś zupełnie innym niż realny termin kiedy kosmetyk jest w porządku!
    obserwuję i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pewna, że to najbanalniejsze spaghetti wyjdzie Ci za pierwszym razem :) Tylko spróbuj! :D


    www.cookplease.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakich kosmetyków używasz na codzień? :)
    W sensie do robienia codziennego makijażu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fluid, korektor, puder, cienie, kredka, eyeliner, maskara.

      Usuń
  8. czytałam wcześniej ten artykuł :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przydatne! Sama musze się zabrać za porządki kosmetykowe :) Pozdrawiam + obserwuję:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj tam dało się przeczytać to co jest najważniejsze ;)
    Zapraszam również do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny blog ;)
    obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. to ciekawe ;-) przydatne , poniewaz o wielu z terminów przydatnosci nie wiedziałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawie, super że nam to pokazałaś :*
    OBSERWUJEMY? :*

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P