Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

sobota, 9 marca 2013

Chwilowa przeprowadzka

Przez ostatnie zdażenia  o których tutaj nie będę pisać, zamieszkałam u kuzynki. Nie jest źle, powiedziałabym że jest fantastycznie. Tyle śmiechu, gadamy ile się da... będziemy mieć zaraz siebie dość xD
Do szkoły .. historia, powstanie warszawskie. znowu walczę xD Ominęło mnie parę sprawdzianów, ale muszę to nadrobić ;)


17 komentarzy:

  1. jak ja nienawidziłam histori w lo! :D

    www.cookplease.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcie. Jak ja nienawidzę historii! Brr :/

    OdpowiedzUsuń
  3. oo to fajnie, nie nudzisz sie ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie chyba mieszkać z kuzynką ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne z was dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcie :) Przeprowadzasz się do niej na stałe, czy tylko na chwilę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwilowa, jakoś na tydzień ;)

      Usuń
  7. Mam nadzieję, że jednak nie będziecie mieć siebie dosyć

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog! Zapraszam do mnie, obserwuję+ liczę na rewanż :)
    kuferekczekolady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Rodzice wyrzucili ciebie z domu ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, ponieważ jestem okropna i mega zła... _o_
      Nie wiesz co się stało to NIE KOMENTUJ GŁUPIO :D

      Usuń
    2. To powiedz co się stało ! a nie ...

      Usuń
    3. To są moje prywatne sprawy, o których nie muszą wiedzieć moi czytelnicy :)

      Usuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P