Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

piątek, 29 marca 2013

Długo wyczekiwany...

Dla jednych jak w tytule, długo wyczekiwany, a dla innych niespodziewany :D Outfit !! Tak, dokładnie :) Ostatni dodawałam bardzo, ale to bardzo dawno :) Ale chyba powinnam to zmienić, no bo jednak nie jestem dziewczyna która chce Wam tylko opowiadać o jej życiu, ale także interesuje się modą.
Moje stroje nie wyróżniają się bardzo, są proste, ale każdy ma w sobie to coś ;)


Tym razem w tą zimowo - wiosenną pogodę postawiłam na koszulę w kratkę i ciepły sweter ;) Szczerze mówiąc pierwszy raz zestawiłam ze sobą te rzeczy i na prawdę jak dla mnie wszystko ze sobą gra.

Elementy stroju :
- koszula - skąd ? sama nie wiem, znalazłam ja w swojej wielkiej szafie
- sweter - pamiętam tylko ze kupiłam go w Wiedniu
- spodnie - zwyczajne dżinsy, ale jaki to był sklep to też dla mnie zagadka
- płaczsz - sh

16 komentarzy:

  1. bardzo fajnie wyglądasz, tak cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna koszula !!!

    Zapraszam w wolnej chwili :*
    http://nikusia1702.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosta stylizacja, na luzie. Takie lubię najbardziej :)
    Ale masz cudowne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  4. no fajna ta koszula fajna!!!!!!!!
    Wesołych świat Wielkanocnych życzę... !!!!!!!!
    Zapraszam, do mnie na 2 notki :) DEMORDIE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie.;* Płaszczyk♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochająca Kuzynka :*29 marca 2013 21:49

    Śnieg na polu a Ty się rozbierasz ! Chora będziesz i co wtedy ? ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ciepły sweter ;) A przez 5 minuty tylko tak stałam xD

      Usuń
  7. super outfit ;)
    obserwujemy? jak tak to zacznij :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny strój, prosty i wygodny czyli to co lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie wyszłaś:) Strój mi si podoba prosty a przykuwa oko:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P