Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 10 marca 2013

Fotorelacja (04 - 10.03.13)

Troszkę późno dziś ta fotorelacja, ale byłam troszkę zagoniona. Jednak nie mieszkam u siebie wiec żyje innym rytmem. Ten tydzień był nie udany. Muszę to przyznać... Działo się zbyt wiele i to mnie trochę przybiło.. Oby kolejny był lepszy...
Na zdjęciach możecie zauważyć.. stadion Korony ponieważ na wfie byliśmy tam na spacerze..
Jest jeszcze moja ambitna praca na informatyce, wf.. czyli zastępstwo na którym robiłyśmy zdjęcia no i standardowo widok z mojej szkoły, niestety słonce przyświeciło a mój aparat w telefonie nie jest najlepszy i nie ujął tego widoku :/

4 komentarze:

  1. Fajnie tu, dobry pomysł z foto skrótem :)

    www.cookplease.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P