Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

wtorek, 19 marca 2013

Fotorelacja (11 - 17.03.13)


Trochę spóźniona ale udało się, w końcu program połączył się z moim telefonem i zgrałam zdjęcia ;) Mam nadzieję że już nigdy nie będzie takich problemów.
Ostatni tydzień był ciężki, jak wiecie nie mieszkałam u siebie tylko u kuzynki. Na szczęście wszystko skończyło się happy endem.
W szkole.. hm... udało się nie zebrać żadnej negatywnej oceny, jak na razie trzymam ładna średnia i oby tak do końca roku.
Na zdjęciach możecie zauważyć psa - Laki. Kochana psinka grzała mi nogi jak zasypiałam ;)  Fajnie się usypia z taka żywa przytulanką.
Pogoda aż szkoda gadać, raz pada śnieg, potem robi się ciepło i za chwile znów mróz.. Ja się pytam gdzie to śliczne słońce... Już chodziłam do szkoły w spódnicy...
Lody - chociaż jest zimno, to fajnie jeść lody i trzymać nogi na kaloryferze xD

18 komentarzy:

  1. U mnie też : raz śnieg raz słońce :/
    Chcę już wiosnę! <3

    Bardzo fajne zdjęcia :)

    Obserwuję
    Zapraszam,to mój blog http://misiioolek.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój piesek? :) Masz skorpiona na szyi-czyżbyś owym była? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, pies jest mojej kuzynki.
      Tak,jestem spod znaku zodiaku skorpionem ^^.

      Usuń
  3. Lubię tego typu fotorelacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. robie doslownie tak samo jak ty - czzyli jem lody zimą i trzymam nogi przy grzejniku albo zakladam cieply sweter :P
    pozdrawiam i zapraszam do nas :)

    http://ambitniestukniete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jaaki psiak <3 również obserwuję ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję :D pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też lubię grzać sobie nogi na kaloryferze hehe:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lody+ kaloryfer? Niezłe połączenie, zapraszam do siebie:
    modowa-agrafka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P