Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 24 marca 2013

Fotorelacja (18 - 24.03.13)

No to czas na krótkie sprawozdanie z całego tygodnia ;)
Pierwsze co muszę tu na pisać to : piękną mamy zimę tej wiosny ^^. Nic tak nie poprawia humoru jak świeży śnieg, który pada i pada i chyba nie ma zamiaru przestać. Choć jest piękne słońce, to jednak mróz trzyma :/ W poniedziałek, nic ciekawego się nie działo, wtorek i środa też przeleciały dość szybko. W czwartek święto szkoły w kinie Kijów. Nie ma to ja sweet focie z czerwonymi ustami :) Występ był cudowny, wszystkim się podobało, ale jak dla nas warunki do śpiewania były tragicznie. Nie dójże że siebie nawzajem nie słyszeliśmy to pianina tym bardziej. Ale ważne że publiczność była zadowolona. Kolejny minus tego wszystkiego to to że ponad godzinę wszyscy staliśmy, dziewczyny co były na szpilkach (w tym ja) miały serdecznie dość, schodząc ze sceny połowa miała problem z chodzeniem. Piątek...w ten dzień dzieje się najwięcej. Na samym początku konkurs biblijny... straciłam dzięki niemu biologię ^^. Choć tylko przeczytałam to co tam trzeba było, to będzie śmiesznie jak przejdę dalej. Potem próba, tyle śmiechu... No i na koniec sweet focie z Anią ;D A no i śpiewanie i plecenie wszystkim kłosów - lubię to :D W sobotę byłam u Maćka, mieliśmy oglądać film, ale była brzydka wersja, wiec nadrobimy na następny raz :) Pojechałam potem jeszcze do kuzynki i na zakupy... Własnie na zakupach kupiłam sobie te słodkie kurczaczki co widać na zdjęciu ^^ I jeszcze wystawa w jednym sklepie... Cudne były tam legginsy, zwłaszcza w norweskie wzory ;)


20 komentarzy:

  1. zawsze chcialam sie nauczyc robic klosa;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Such beautiful pictures!

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te kłosy :)
    Ładny wzór *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny mix zdjęć :)
    zapraszam do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne są te kurczaczki :D
    a te kłos z dłuuuuuugich włosów jest cudowny <3
    pozdrawiam i zapraszam do nas ;)
    http://ambitniestukniete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne kłosy na włosach;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękujemy za odwiedzenia naszego bloga http://insuperable-blog.blogspot.com. Widać że lubisz robić zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale to fajne :)

    www.cookplease.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ten 3klos jest mega zazdroszcze dlugosci wlosow :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zwykle boska fotorelacja! :)

    Piękne kłosy <3

    http://misiioolek.blogspot.com <-- zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P