Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 31 marca 2013

Fotorelacja (25-31.03.13)

To czas opisać cały tydzień ^^
Z tego tygodnia miałam 45 zdjęć, wybrałam te najlepsze ;) Głównie jest obraz pogody, albo jedzenie. Na początku wszystko wskazywało na to że wiosna już do nas zawita, niestety zima nie popuści.... Nadal śnieg .. Mam już go po dziurki w nosie, gdyby jeszcze trwał sezon narciarski.. ale tak to to po co mi śnieg ?!
Jedzenie - ciasteczka, precelki, wafle ryżowe, koktajl bananowy, nutella no i kurczak ze szpinakiem, pycha już tak dawno tego nie jadłam ;) Oczywiście nie mieszałam tego wszystkiego ze sobą xD Na zdjęciach także możecie zauważyć parę outfitów ;) Postaram się o nich zrobić osobny post ;)
To by było chyba na tyle, wolne było to porobiłam troszkę porządków w szafie i się zastanawiam nad sprzedażą paru rzeczy, ale to jeszcze jest do przedyskutowania :)



10 komentarzy:

  1. Rozmowy z obcymi zawsze spoko. Dwa tygodnie temu z kuzynką umówiłyśmy się z jakimś gościem na drugim końcu polski. Zastanawiałam się czy pojechał do tego Szczecina. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ten śnieg to poprostu masakra;/

    OdpowiedzUsuń
  3. też byłam ostatnio na tamtej stronce hahah ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie ze 20 cm sniegu napadało:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog. Obserwujemy?
    http://egoistki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P