Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 3 marca 2013

Fotorelacja (25.02-03.03.13)

Ten tydzień był, pełen zaskoczeń i porażek. W szkole wskoczyły i te dobre i te złe oceny. Prywatnie... Hm. postanowiłam zrobić generalne porządki w pokoju. Trochę się u mnie pozmienia, ale i tak plany na nowy pokój się tworzą. Może będę mieć go w stylu francuskim, tak jak sobie wymarzyłam ;D 
Na zdjęciach możecie zauważyć wystawę z mojej szkoły. Odbyła się ona w piwnicy :D A tematem przewodnim była schizofrenia. Jak z przyjacielem weszliśmy tam to przez minute nie wiedzieliśmy co się dzieje. Daje do myślenia. 
Wczoraj byłam na urodzinach Kasi i Weroniki (przyjaciółki Maćka). Na początek bilard - udało mi się wygrać. jestem z siebie dumna xD Potem pizza, mniam. A na koniec rynek. Ogólnie impreza udała się na 200 %.
Właśnie dostałam od wujka szklankę z FRUGO !
Trochę to nieogarnięte ale nie mam siły myśleć nad stylem.... Chce odpocząć od pisania wypracować z polskiego ;) 


19 komentarzy:

  1. Czemu u mnie zlikiwdowali te Da Grasso :C

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też przydałoby się zrobić generalne porządki w pokoju, niestety lenistwo póki co wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny mix,
    lubię takie fotorelacje ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. ile zdjęć :) podoba mi się ten mix :)
    pizza <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. widać że weekend udany :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo frugo! Ciągle zapominam go spróbować po tym jak ponownie wszedł na rynek , a już nie pamiętam jego smaku...

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie posty ! rób ich coraz więcej :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P