Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

sobota, 30 marca 2013

Instagram

No to postanowiłam go w końcu założyć xD A co mi tam ;) Na pewno mi to nie zaszkodzi ;) Tak, tak, chodzi o instagram, tak jak w tytule.
Sama nawet nie wiem co mnie podkusiło do założenia. Chyba wyjątkowo się nudziłam. Ale teraz ta aplikacja, totalnie mnie wciągnęła ;)



To właśnie tam będą pojawiać się częściej zdjęcia moich strojów ;) Parę zdjęć pojawi się i na instagramie i na fotorelacji :)

7 komentarzy:

  1. Instagram to fajna aplikacja!:)
    ej jak zrobilas ten szablon na blogu? Bo strasznie mi sie podoba, a nie wiem, jak cos takiego zrobic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj... sama już nie pamiętam, wiem ze kiedyś gdzieś w ustawieniach szperałam i tam może. A tło to zapisany obrazek ;) Nie ma go w szablonach ;)

      Usuń
  2. Fajna sprawa ten instagram :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjęcia, wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia:)
    Wesołych świąt!:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam instragram, choć początkowo byłam do niego negatywnie nastawiona tak teraz go uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. No i to rozumiem. Było założyć go od razu jak Ci o nim mówiłam :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P