Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

wtorek, 26 marca 2013

Jeszcze troszkę ;)

Jeszcze tylko jutro i wolne ;) Na pierwszych lekcjach mam występy chóru, a potem lekcje do 18... Mam nadzieję że szybko zleci, a na podsumowanie dnia przyjeżdża do mnie Maciek ;)
Pogoda mnie coraz bardziej przybija, o tej porze już chodziłam w spódnicach,  a tu tak zimno że nie ma jak je ubrać ;/ Chciałabym już schować szalik i czapkę..... A tak w ogóle co to za święta Wielkanoce .. w śniegu ?!

Zapraszam w wolnej chwili : modowa-agrafka.blogspot.com



26 komentarzy:

  1. o mamo co to za słodki psiak na zdjęciu :D <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki śliczny piesek *-* jak się nazywa?
    + mam sprawę mogę pisać na priv?
    odczytałabyś jeszcze dzisiaj i odpowiedziała?

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia.:)
    Słodki piesek.

    Zapraszam na :
    http://letsdosomeairxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. super ;p
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze chwila i wiosna <3

    www.cookplease.blogspot.com =)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja juz mam wolne na szczescie :D no a święta faktycznie w sniegu :C nie za wesolo.. czekam na cieplejsze dni !

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć, wiem, że nikt nie lubi spamu, ale jeśli on jest przydatny? Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie http://insuperable-blog.blogspot.com/2013/03/urodzinkowy-konkurs.html, do wygrania Loreal Super Liner Gel Intenza 24H Żelowy eyeliner z pędzelkiem Pure Black. !Wygrywają 3 osoby!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja od dzisiaj mam wolne :)
    ale w środę już do szkoły :(
    Właśnie co to za święta w śniegu :/
    Ładne zdjęcia ! ;*


    misiioolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj pycha pycha :D

    http://cookplease.blogspot.com/ ekspresowa pizza!

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo jaki psiaczek na zdjęciach:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak to już jest... zima nie che od nas odejść a wiosna robi nam wielkiego psikusa i bawi się w chowanego :) ale w święta można sobie odpocząć od nauki ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiosna chyba gdzieś zabalowała i drogę zgubiła...

    OdpowiedzUsuń
  13. ale fajnie :) słodziaki :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P