Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

sobota, 23 marca 2013

Kolejny film : LOL

Ostatnio zaczęłam oglądać coraz więcej filmów. Wszystko przez Maćka xD Oglądanie filmów we dwoje to na prawdę niesamowita czynność.


'Wraz z rozpoczęciem nowego roku szkolnego Lolę (Miley Cyrus) zostawia chłopak. Nie tracąc czasu, dziewczyna angażuje się w związek z jego najlepszym przyjacielem. Lola zaczyna mieć coraz większe problemy, eksperymentuje z narkotykami, pociąga ją seks, jednocześnie nie może porozumieć się z samotnie wychowującą ją matką, Anne (Demi Moore).'

Stwierdzam że ten film powinno się oglądać z drugą połówką. Dla singli... no chyba że ktoś nie cierpi i nie przechodzi załamania miłosnego, to tak. Ale też na babski wieczór - polecam. Akcja rozgrywa się głównie w szkole. Obrazuje sytuacje, które na pewno kiedyś ktoś spotkał, albo nawet i przeżył. Aktorzy, nie narzekałam na żadnego, wszyscy wcielili się w swoje role idealnie.
Zdecydowanie polecam ;)







19 komentarzy:

  1. mam go na swojej liście do oglądnięcia ale ostatnio w ogóle nie mam czasu na filmy ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie mój ulubiony film :) Zawsze do niego wracam jak nie wiem co obejrzeć! Kocham go! <3
    Polecam też "Ostatnią piosenkę", bardzo fajny film, również do obejrzenie z drugą połówką :) No i "Trzy metry nad niebem" ;-) A jak do pośmiania to "Ted" :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja może obejrzę w przyszłości, ale nie przepadam za Cyrus..

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś ten film do mnie nie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam. Bardzo mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam go obejrzec ale zapomnialam0.o

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądałam,świetny! <3

    http://misiioolek.blogspot.com/ <-- zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie prawda wcale ten film nie powinno się oglądać z chłopakiem to jest film dla singli !

    OdpowiedzUsuń
  9. nie przepadam za takimi filmami :)

    www.cookplease.blogspot.com :) zapraszam na kurczak! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie oglądałam jeszcze....

    OdpowiedzUsuń
  11. ja wczoraj po raz setny chyba oglądałam Wywiad z wampirem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oglądałam. :) Świetny film. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kocham ten film jest on jest cudny ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. These are i&X6E; &X66;act wonderful iԁeas i&X6e; on t&X68;e toρіc o&X66; blogg&X69;n&X67;.

    Υou hаνе toucheԁ
    &X73;ome goοԁ t&X68;ings here. A&X6E;y
    way keep up &X77;гіnting.

    Feеl free too surf tto my blog ... best workout dvd for legs and bums

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P