Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

czwartek, 7 marca 2013

Odpoczynek.

Przemęczenie wzięło górę. Niestety, nie byłam w stanie iść do szkoły. Chyba muszę zacząć o siebie dbać. W szkole ominie mnie tylko test na rozumienie tekstu, ale to nie takie trudne więc się nadrobi. 
Więc wykorzystując moją przerwę od szkoły, będę się uczyć na piątek xD Po nadrabiam parę rzeczy i porządnie przygotuje się na sprawdzian z fizyki. 
Zauważyłam, że strasznie zaczęłam zaniedbywać bloga. Ogólnie stał się on teraz dziennikiem, pamiętnikiem. Sama nie wiem. A także chciałabym tu pisać jakieś tematyczne posty. Przynajmniej mogły by być dwa na tydzień. I tu zwracam się do Was, o czym chcecie czytać, co was najbardziej interesuje ? Chciałabym, aby na moim blogu każdy mógł poczytać o tym co lubi ;) Jestem otwarta na wszystkie propozycje ;) 


22 komentarze:

  1. Fajowe zdjęcie;D Pisz o sobie, to Ty musisz być zadowolona z tego, co piszesz;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zawsze sobie mówię, że będę się uczyć gdy nie idę do szkoły, ale w tedy wchodzę na 5 min na komputer...no i tak mija cały dzień :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisz nam o swoich wydarzeniach, przygodach, jak spędzasz dnie zresztą jak ty to określiłaś "pamiętnik"

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm...Możesz napisać trochę o swojej klasie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi najlepiej czyta się o życiu blogerek :D

    OdpowiedzUsuń
  6. tez masz spr z fizyki ;/ ja właśnie też czyżbyś też miała z energetyki jądrowej? heheh ;p
    świetne zdjęcie :)
    ja lubię czytać tak po prostu o zyciu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie najlepsze posty tematyczne, porady itd. Ps. Boskie zdjęcie *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Pisz pamiętnik a nie modę bo masz podobne outfity i nie ma szału w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pisz o swoim życiu, szkoda że nie piszesz codziennie co się działo itp :(
    Uwielbiam Twojego bloga no i może więcej zdjęć z ''Arią'' jak to ktoś wcześniej określił :P

    OdpowiedzUsuń
  10. ja tam bym chciał troszke wiecej o Tobie no i wiecej fotek z twoim chlopakiem i aria :D
    a moze nagrasz jakis filmik czy cos

    OdpowiedzUsuń
  11. jakiś filmik by sie przydał <3 moglabyś w nim opowiedzieć co robiłaś w danym dniu albo coś takiego. a no i mam takie pytanie ; Aria jest z Tobą w klasie, czy na jakim profilu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto to 'Aria' ?? Nie przypominam sobie żebym kogoś tak nazywała :)

      Usuń
    2. ktoś napisał w komentarzach pod fotorelacją nie tą tylko poprzednią o Arii ;)

      Usuń
    3. Nie przypominam sobie żeby ktoś w ogóle kiedyś pisał o 'Arii'.

      Usuń
    4. A nie wiem ktoś w którymś komentarzu się pomylił i zamiast Asia napisał Aria i teraz wszyscy myśleli że to Aria ;)

      Usuń
  12. nagraj jakiś filmik może jak streszczasz swój dzień czy coś ;) a Aria ma na imię Aria, takie dosyć niespotykane imię ale fajne, oryginalne :D tylko to jest takie polskie Aria, czy raczej mówi się to bardziej po angielsku? bo po angielsku chyba ładniej brzmi:) A Ciebie Asiu strasznie uwielbiam, chciałabym mieć taką przyjaciółkę, codziennie odwiedzam Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uważam, że powinno się pisać o tym co samemu się lubi i albo ktoś zostanie na blogu dłużej albo nie. Nie ma sensu na siłę dopasowywać się do wszystkich. Bądź sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Może nagraj jakiś filmik czy cos :)

    OdpowiedzUsuń
  15. każdy musi odpocząć ;)

    http://cookplease.blogspot.com/ dziś zapraszam na pizzę!
    obserwuję1

    OdpowiedzUsuń
  16. pisz o tym co cie interesuje co chcesz bo w pewnym sensie blog to odzwierciedlenie ciebie chocby w jakej czesci;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pisz o tym o czym chcesz :) Jeżeli uważasz, że zaniedbujesz bloga robiąc z niego pamiętnik to zmień to :) Ale zmień tak aby Tobie się on podobał, bo to przecież Twój blog! :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P