Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

środa, 13 marca 2013

Odpowiedzi moje i Maćka ;)

No to nadszedł czas na odpowiedzi do pytań które zadawaliście, a także są pytania z jednego tagu. odpowiadaliśmy na nie wspólnie, większość odpowiedzi jest Maćka, ale czasami pojawiają się i moje ;)
Mam nadzieje że będzie Wam się dobrze czytać ;D


1. Ulubiona książka?
M: Jak dotąd Stephena King'a ,,Christine”
A: Ogólnie to uwielbiam książki o magii.
2. Ulubiony cytat?
M: "SIŁĘ PRZYJAŹNI mierz tym,
co potrafisz dla niej POŚWIĘCIĆ"
3. Masz przyjaciółkę? Taką prawdziwą i najlepszą?
M: Tak.
A: Oczywiście ze mam.
4. Należysz do jakiejś grupki znajomych?
M: Nie jednej.
A: Czy należę to nie wiem, w klasie staram się raczej z wszystkimi gadać, a prywatnie to nawet nie wiem.
5. Ile masz tych prawdziwych przyjaźni?
M: Dwie ;)
A: Prawdziwych przyjaźni.. z dwie.
6. Czy masz jakiś większy cel życiowy ?
M: Nigdy się nad tym nie zastanawiałem... Ale chciałbym na pewno mieć szczęśliwą rodzinę.
Jeżeli by chodziło o cel życiowy związany z hobby/pasją to mieć jakiś fajny samochód ;)
A: Ostatnio pisałam o tym referat na religię xD Mój cel życiowy… hm na razie to wymarzony zawód.
7. Jak sobie radzisz z nudą ?
M: Słucham muzyki, przeglądam różne fora i nie zabraknie też śledzenie facebook'a :D
A: Z nudą… zazwyczaj znajduję sobie twórcze zajecie xD
8. Ulubiony wykonawca ?
M: Trudne pytanie... Niestety nie odpowiem, bo nie wiem xD
A: Aktualnie nie mam ;)
9. Czy twoja rodzina, znajomi, przyjaciele wiedzą, że piszesz bloga ?
A: Tak, nie ukrywam tego. Wiedzą, ale nie wszyscy czytają.
10. Bez czego nie ruszysz się z domu ?
M: Bez portfela z dokumentami, telefonu i kluczy od domu.
A: Bez telefonu.
11. Ulubiona rasa psa ?
M: Husky, York Terrier
A: Wszystkie rasy psów są kochane.


Ile jesteście razem?
M: Ponad miesiąc ;)
Jesteście w tym samym wieku?
M: Nie. Dwa lata nas różni.
Za co kochasz Asię?
M: Za troskliwość, opiekuńczość, za to, że mnie motywuje do pewnych rzeczy, … i mógłbym tak wymieniać ;)
Czy miałeś wcześniej dziewczyny ?
M: Tak
Co lubisz robić ?
M: Najbardziej to jeździć autem i rowerem.
A: Uwielbiam czytać, siedzieć na internecie.
Co podoba ci się Maciek najbardziej w Asi ?
M: Hmmm... zbliżone pytanie do ,,Za co kochasz Asię?”.
Delikatność, czułość, zrozumienie, odpowiedzialność, skromność, szczerość,
Zainteresowania twoje Maciek ?
M: Motoryzacja, elektronika, informatyka, cycling, taniec.
Jakiej muzyki słuchasz ?
M: Niemal wszystko, pomijając ciężki Rock i Metal.
Lecisz na wygląd ? Oceń Asię od 1 do 10 ?
M: Niestety nie lecę na wygląd ;P
Ofc 10.
Czy kochasz ją czy sobie jaja robisz ?
M: Jaja to może robić kura ;P Oczywiście, że ją kocham <3
Najlepsza i najgorsza cecha charakteru Asi ?
M: Najgorsza: Uparta, czasami złośliwa xD
Najlepsza: Delikatna
Najlepsza i najgorsza cecha wyglądu Asi ?
M: Najlepsze: Oczy
Najgorsze: chude nogi (Zabije mnie za to xDDDDD)
Jaka jest Twoja ulubiona potrawa, którą nawet potrafisz zrobić?
M: Przyznaje... Nie jestem władcą kuchni i nie odziedziczyłem talentu kucharskiego xD
A: Ja i gotowanie to jedna wielka pomyłka.



Gdzie, w jaki sposób się poznaliście?
M: W klubie ,,Fashion Time” . W taki sposób, że wraz z kolegą dołączyliśmy się do rozmowy :D
Jak spędzasz swój czas wolny?
M: Jak się da, to z przyjaciółmi.
Jak gospodarujesz pieniędzmi? 
M: Byle oszczędnie i rozsądnie.
Masz ulubione blogi ?
A: Mam, w wcześniejszych pytaniach podawałam.
Jak zaczęła się twoja przygoda z blogowaniem ?
A: Najpierw mój blog był na photoblogu, potem dzięki Ani przeszłam na bloggera. W wcześniejszych pytaniach już o tym mówiłam.
Jak długo się znacie ?
M: Ponad 2 miesiące.
Gdzie była pierwsza randka?
M: ...
Jakie pierwsze wrażenie o Asi?
M: Niska, chuda... (Znowu mnie zabije xD)
Na co najpierw zwróciłeś uwagę w wyglądzie Asi?
M: Tego już nie powiem xDDDD MOJATAJEMNICA
Ona siedzi przed telewizorem, co jest na ekranie?
M: Kurz ?
Kiedy poznałeś Asi rodzinę?
M: Jak na razie poznałem mamę i tatę, kilka tygodniu temu.
Czy macie jakieś wspólne tradycje?
M: Jeszcze nie.



O co się najczęściej kłócicie?
M: O brzuszki. Never mind xD
Co najczęściej oglądasz w telewizji/internecie?
M: W telewizji dobre filmy.
A: Zazwyczaj jakieś seriale, programy rozrywkowe.
Czy masz jakieś dziwne obsesję, jakie?
M: Hmm... Obsesje na punkcie cen i sprzętów.
A: Dziwne obsesje.. Hm… Sama nie wiem xD
Jeśli coś kolekcjonujesz to co to jest?
M: Nie kolekcjonuje.
A: Kolekcjonuje pocztówki, wszystkie i te co kupie i te co dostanę.
Jaki rozmiar buta nosisz?
M: Jakie pytanie xDDDD 42
A: 37/38
Kiedy wychodzisz coś zjeść to co zamawiasz do picia?
M: Odkamieniacz → PEPSI
A: Zazwyczaj coca-cole xD
Z czym najczęściej jesz kanapki?
M: Szynka, ser, pomidor, ogórek, krojona zielona cebulka i rzodkiewka w JEDNYM!
A: Zależy na co weźmie mnie ochota.
Co byś mógł jeść codziennie?
M: Słodycze.
Twój ulubiony kolor?
M: Niebieski.
Czego nie lubisz do jedzenia?
M: Wątróbki.
O czym najczęściej dyskutujecie?
M: O tym żeby piątek na*******ł.
Kto rządzi w związku?
M: Chyba nie ja... xD



Kolor oczu Asi?
M: Na pierwszy rzut oka zielone. Jednak w praktyce zielono-żółto-niebieskie xD
Twój najlepszy przyjaciel?
M: Obecnie to przyjaciółka.
Twój ulubiony zespół sportowy?
M: Nie mam.
Jakie sporty uprawiasz?
M: Cycling.
Rzecz której byś nigdy nie zrobił?
M: Rzucić się z mostu.
Jaki masz talent?
M: Taniec.
Gdybyś mógł żyć wszędzie to gdzie by to było?
M: Stany Zjednoczone!
Na co przeznaczasz bardzo dużo czasu?
M: Niestety na naukę...
Ulubione zdjęcie Asi?
M: Uh.. Ciężko mi stwierdzić ;P Wiele ma takich xD

22 komentarze:

  1. ładnie wam razem <3 swietne odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne odpowiedzi;-)
    ja lubię wątróbkę!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne, fajne :D
    i do tego te zdjecia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne odpowiedzi :)


    www.cookplease.blogspot.com zapraszam na łososia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Maćka za to że chciałby mieszkać w USA-HI5! :D Jesteście śliczną parą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Maciek masz przyjaciółkę tak? a może to coś więcej ona do cb czuje ta przyjaciółka a ty wykorzystujesz nam Asie --- > Odpowiedz !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tak bardzo Tobie zależy na tym, to powiem szczerze, że kiedyś (z rok temu) próbowałem z przyjaciółką nawiązać jakieś bliższe stosunki jednak Ona nie mogła tego zrobić, bo nic do mnie czuła. Po drugie nie chciała niszczyć tego co już jest i ryzykować zarazem.
      Nikogo nie wykorzystuje, bo z reguły to mnie robili na szaro... Wiem jak to jest i tego błędu nie popełnię!

      Usuń
  7. Nie lecę na wygląd ? Tak to znaczy że Asię lubisz tylko za charakter ?? A wyglądem ci się nie podoba ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie stwierdzenie że ktoś leci na wygląd jest jakby sugerowanie się najbardziej wyglądem i jest takim negatywnym określeniem, dlatego tak to zrozumiałem ;)
      Wyglądem też mi się podoba. Swoją drogą to ja wybredny nie jestem, może tak to ujmę :)

      Usuń
    2. " To ja wybredny nie jestem " czyli co ? Asia jest pierwszą lepszą ? Zastanów się Maćku co ty mówisz bo to wygląda tak że chcesz powiedzieć że Asia jest dla ciebie brzydka bo nie jesteś wybredny i że z charakteru ci się tylko podoba. Teraz to przegiołeś nie znam cię ale dziwnie moim zdaniem postępujesz z Asią!!

      Usuń
    3. Nie jest pierwszą lepszą, jest jedyną i najlepszą !
      Traktuje ją najlepiej jak mogę :) Nigdy nie powiedziałem, że jest brzydka i nigdy tak nie myślałem ;)

      Usuń
  8. ale ladnieeee wygladacie razem <3

    OdpowiedzUsuń
  9. ale wy kochani jesteście :>

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne odpowiedzi ; D
    ~ Olssoon.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za wizytę :)

    www.cookplease.blogspot.com spaghetti pomodore raz raz!

    OdpowiedzUsuń
  12. super, zapraszam:
    modowa-agrafka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy blog, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P