Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 17 marca 2013

Problem

Chciałam dziś dla Was dodać kolejną fotorelację.. Niestety mój program do ściągania zdjęć z telefony się obraził i nie chce połączyć się z komórką ;_; Akurat jestem sama, próbowałam poradzić sobie z problemem niestety nie dało to większych efektów :/ Teraz tylko poczekać aż mój tata wróci do domu :) Więc może pojawi się dziś ale to dosyć późno, albo dopiero jutro. Za wszystko z góry przepraszam :)

A tutaj takie wygrzebane zdjęcie ;)

23 komentarze:

  1. nie masz za co przepraszać, takie rzeczy się zdarzają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. poczekamy! :)


    www.cookplease.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie kupiłaś conversy i za ile? Planuję zakup, ale chciałabym najpierw przymierzyć w jakimś sklepie, wygodne są ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam je w Krakowskiej bonarce, za ok 200 zł.

      Usuń
  4. Ładne to zdjęcie ;)
    Czekam na kolejne ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)Zuzia♥
    http://funfashion98.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  5. no ładnie wychodzisz na zdjeciach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. poczekamy poczekamy ;) a będą też zdjęcia z Aria ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I znów ten sam problem..Nie wiem kto to Aria ... Może to Asia albo Ania ??

      Usuń
    2. Aria to Asia :D

      Usuń
  7. zdjęcie które dodałaś i tak jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie rzeczy sie zdarzają:) Poczekamy!

    OdpowiedzUsuń
  9. :) złośliwość rzeczy martwych! W ważnych momentach robią nam psikusa! A co! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. łał genialny blog !
    obserwuję !!

    Zapraszam w wolnej chwili do siebie :*
    http://nikusia1702.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. cudownie wyglądasz;)!
    żółte converse <3
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. co powiesz na wzajemną obserwację? ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P