Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

czwartek, 21 marca 2013

Święto szkoły ;)

Pierwszy dzień wiosny, dzień wagarowicza, a IV LO ma obowiązkowe uczestnictwo w święcie szkoły. Nawet fajne, taka lekcja historii, ale szkoda że chór cały czas stał. Nogi po 30 minutach chciały mi odpaść. Gdy już zeszliśmy i usiadłam poczułam wielka ulgę.... Zdjęcia mam z telefonu, które pojawią się na fotorelacji ;) Zbyt wielu nie posiadam bo tylko z przygotowania do występu.. ale zawsze coś ;) 

201.

Po święcie szkoły pojechałam do kuzynki, jak zwykle nie obyło się bez masy śmiechu. Jednak nie ma to jak kuzynka, przyjaciółka i siostra w jednym <3

7 komentarzy:

  1. to chyba miałaś buty na wysokim obcasie że po takim czasie nogi cię bolały :D

    OdpowiedzUsuń
  2. też miałam dziś święto szkoły xd

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam taki dobry kontakt z kuzynkami:>

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałam iść dzisiaj na 'wagary' ale niestety zima pokrzyżowała mi plany ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P