Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

piątek, 22 marca 2013

Trochę muzyki ;)

Już dawno nie dodawałam posta muzycznego...ale teraz jakoś mnie naszło na pokazanie piosenek jakie słucham..
Wiem że wiele ludzi nie lubi jednych wykonawców, a inni wręcz przeciwnie ich uwielbiają. Jakoś nigdy nie mam z tym problemu, nie lubisz - nie musisz słuchać. Dzięki temu ze nikogo nie oceniam po okładce (przynajmniej tak mi się wydaje) przekonałam się że wiele ludzi ma talent w tym przypadku muzyczny i gdy tylko chcą i włożą w to trochę pracy to osiągają swój cel. Taka postawa do życia zdecydowanie mi się podoba, a że ostatnio przechodzę lekkie podłamanie to postanawiam coś w sobie zmienić i nigdy się nie poddawać i czerpać energie do życia właśnie z takich ludzi.




7 komentarzy:

  1. cover piosenki justina jest swietny;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja słucham wielu wykonawców, 2 piosenkę bardzo lubie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja kocham słuchać muzyki <3
    Mogłabym cały czas :)
    3 piosenka,świetna <3

    http://misiioolek.blogspot.com/ <zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P