Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

środa, 17 kwietnia 2013

Chemia ;)

Dopiero teraz znalazłam czas żeby tu wpaść na dłużej :D Akurat na jutro nie mam żadnego sprawdzianu... taki wyjątkowy czwartek ;) No nie licząc odpowiedzi z matematyki :/ Jeszcze dodatkowo moja polonistka jest chora i w zastępstwie mam dwie godziny lekcyjne biologi... Masakra.. nie przeżyje tego :/
Dzisiejsza chemia... dokładnie zastępstwo tez za polski.. nikt nic o nim nie wiedział więc na szybko załatwialiśmy książki od innych klas xD Ale na szczęście nauczycielka zrobiłam nam wolną lekcje... a my z wym czasie porobiłyśmy sobie zdjęcia ;)


Wybrałam te zdjęcia co jeszcze można opublikować tutaj.. reszta nadaje się tylko do własnej kolekcji xD

20 komentarzy:

  1. O, uwielbiam takie wolne lekcje :D
    Pozytywne zdjęcia! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahha fajne zdjęcia :D

    www.cookplease.blgospot.com u mnie śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię chemii.
    Świetne zdjęcia <3.

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię wolne lekcje chyba z resztą jak kazdy;D

    OdpowiedzUsuń
  5. zamiast nauki zdjęcia:P no ładnie:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia :D Aaa 2 godziny bioli współczuje :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahahaha ale wam fajniee, my to nie mamy takich wolnych lekcji! :P

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie jest mieć wolne lekcje ^^

    panijulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. jak tylko będę mieć mozliwości to postaram sie nagrać taki filmik :):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjecia, jak ja kocham wolne lekcje <3.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P