Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 28 kwietnia 2013

Fotorelacja (22 - 28.04.13)

Coraz bardziej podoba mi się ten pomysł z fotorelacjami ;) Taki cały zbiór wydarzeń z mojego tygodnia ;)

1) Kochana koszula w kratę, na początku wsiała w szafie bo nigdy nie mogłam się zmusić do ubrania jej, a teraz po prostu ją uwielbiam... :)
2) Moja szafa, właściwie jej 1/4. A co do punktu 1. to mam jeszcze masę ubrań do których zaczynam się przekonywać ;)
3) Występ FAM ... Kolorowe koszulki i czarne spodnia.. wszyscy wyglądaliśmy świetnie, jak dostane zdjęcia to postaram się Wam pokazać ;)
4) Truskawki... dostałam je w nagrodę za 5 z matematyki ^^ Chyba zacznę zdobywać więcej 5 xD
5) Pierścionek wąsy ;) Dostałam go od Maćka :*
6) Poranny spacer nad Wisłą ;)
7-9) Czwartek u Maćka - 3-miesięcznica <3
10) Uwielbiam takie reklamy w mieście.. inspiracja modowa ;)
11) Koturny.. ;)
12,13) Takie tam zdjątka:)
14-17) Wypad z Kamilą na rynek, po zakończeniu uroczystości pożegnania 3 klas... Indyjski sklep i masa spodni, sukienek i chustek *.*
18) Cupcake Corner Bakery & Cafe (klik) *.* Zakochałam się w tych wszystkich babeczkach co tam są ;D
19) Cudne balerinki z ćwiekami, niestety ani 37 ani 38 nie były dobre, raz za małe raz za duże T.T
20,21) Outfit :) Tak byłam ubrana na dniu otwartym w 1LO i na zakupach ;)
22) Nowa koszulka z Reserved

7 komentarzy:

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P