Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 14 kwietnia 2013

Fotorelacja (8 - 14.04.13)

Przepraszam że dziś tak późno  ale nie dałam rady wcześniej ponieważ miałam dużo spraw do zrobienia i naukę na 7 sprawdzianów....
Ta fotorelacja, hmm po prostu opiszę to co na zdjęciach i te sytuacje które są z nimi związane... Nie mam siły opisywać wszystko ala 'opowiadanie'.

1) Dość nudna lekcja angielskiego, ostatnio tylko takie miewam xD
2,3) Nauka wosu na sprawdzian... całe prawo człowieka... Masakra
4) Serduszko w jabłku... Czasami miewam głupie pomysły :D
5) Zakupy przez ebay.. jeżeli wszystko się powiedzie to zobaczycie co zamówiłam ;)
6) Widok z mojej szkoły.. w końcu słoneczko :D
7)Okulary Weroniki z mojej klasy, zakochałam się w nich *.*
8)Naleśniki z nutellą bananem i lodami :D Pycha polecam ;D
9,10)Fizyka, kolejny sprawdzian... I choć lubię fizykę to miałam tym razem z nią problem...
11,12) Graffiti które mijałam w drodze do okulisty.... Cała ulica wyglądała w nich świetnie ;)
13) Trampki <3  końcu je ubrałam, a zdjęcie z sobotniego wieczornego biegania :D
14) Stronka na fb, która polecam... Love, Sex & Magic
15)Karpatka... tyle kalorii, ale jest przepyszna D



19 komentarzy:

  1. Nie przejmuj się tym tygodniem ;* Uda Ci się ;)
    Rozbraja mnie przedostatnie zdjęcie :D haha

    OdpowiedzUsuń
  2. haha też miałam tą lekcje z angielskiego nie dawno i sprawdzian z WOS-u z praw człowieka :D moim zdaniem właśnie takie ponumerowane fotorelacje są lepsze bo nie musisz się domyślać co jest na danym zdjęciu - ale to tylko moje zdanie ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w tym tygodniu nie mam żadnych sprawdzianów :)
    Uwielbiam twoje fotorelacje <3

    misiioolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ddziękuję ! pozdrawiam i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj, ale bym zjadła karpatkę!! :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna jest ta strona na fb <3.

    OdpowiedzUsuń
  7. super posty i piękny nagłówek -
    http://assykate100.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P