Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Kostka rubika ;)

Od pewnego czasu z koleżankami z klasy mammy manie układania kostki. Choć żadnej z nasz jeszcze nie udało się ułożyć całej to i tak fajna zabawa i się nie poddajmy :)
Jak dla mnie jest to zabawa dla każdego, w każdym wieku ;)


Szukając zdjęć z kostkami natknęłam się na to co widzicie poniżej. Obraz z właśnie kostek ! Niesamowite, trzeba na prawdę dobrze myśleć i być mega pomysłowym żeby wykonać coś takiego samemu :D

17 komentarzy:

  1. O tak. Uwielbiam je, osobiście tylko raz czy dwa udało mi się ją samodzielnie ułożyć, ale namęczyłam się nad ty kupę czasu ;p. Ale jaka frajda jak sama ułożysz- bezcenne <3. .

    OdpowiedzUsuń
  2. mi nawet jednej ścianki nie udało się ułożyc0.o
    świetny obrazk z kostek*.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobiście bardzo lubię kostki, chodź nigdy żadnej nie udało mi się ułożył ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;) Zuzia♥
    http://funfashion98.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mam cierpliwości do takich rzeczy ;)
    A ta twarz z kostek rubika wow :o

    misiioolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. o matko! ja chcę taki obraz, boski jest! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. również podziwiam takie osoby ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej ! to jest genialne ! Ludzie to mają wyobraźnie ;o

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś układała kostkę ale jakoś nigdy jej nie skończyłam:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie posiadam cierpliwości do takich rzeczy niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. dziękuję <3

      dziś zapraszam na kurczaka curry!
      www.cookplease.blogspot.com

      Usuń
  11. ja jeszcze nigdy nie ułozyłam kostki rubika :d
    ~Olssoon.

    OdpowiedzUsuń
  12. Woooow. Świetnie to wygląda <3
    Mi też się jeszcze nie udało, bo nie mam cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P