Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

czwartek, 4 kwietnia 2013

Pomysłowe ;)

Ostatnio mam trochę pracy, wiec wpadam tu dosyć rzadko. Ale dziś, że mam chwilkę luzu postanowiłam coś napisać ;)
Dokładnie ten post będzie muzyczny. Trafiłam jak zwykle na to przypadkiem, nawet już nie wiem w jaki sposób xD. Niektórzy nie lubią akurat tych piosenek, ale jego wykonanie powala na kolana i warto posłuchać. Zrobił na mnie wielkie wrażenie.


Cudowny *.*

21 komentarzy:

  1. oo, rzeczywiście bardzo ciekawe wykonanie! ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No fajnie , robi wrażenie. O.o
    Obserwuję i liczę na rewanż. ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się sama piosenka ale w oryginale chyba lepsza :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Aj, aj, aj. Widziałam ten klip może jakiś tydzień temu na bestach. I po prostu dalej sie tym zachwycam, koleś jest jednym słowem genialny. Piosenki choć średnio lubię, to w jego wykonaniu to je uwielbiam! Koleś ma naprawdę niesamowity talent, nie wiem co mogę więcej na jego temat powiedzieć :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na nową notkę ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna ta piosenka ! < 3 Justin Bieber ślicznie śpiewa.; *
    Obserwujemy ?? Czekam na odpowiedź.; ))
    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog !
    Obserwujemy? (Odp u mnie ;d)
    Modnisia160.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. super wersja ;) w wolnej chwili zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P