Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Pomysły DIY

Ostatnio siedząc sobie na internecie, znalazłam parę pomysłów na DIY. Postanowiłam Wam je pokazać ;) Od czasu do czasu nie zaszkodzi dodać czegoś z internetu.

1. Dosyć pomysłowe, gdybym tylko miała białego laptopa i taką taśmę zrobiła bym to na 100%. Efekt końcowy naprawdę fajny, i zamiast kupować specjalną klawiaturę można sobie samemu zrobić.

2.Naszyjnik, w zasadzie trzy naszyjniki. Wygląda jak dla mnie cudownie, do białej bluzki i czarnej spódniczki - idealne ;) A wykonanie nie wydaje się jakoś bardzo czasochłonne.
Pinned Image

3. Efekt 3D. Do pokoju w stylu nowoczesnym, w sam raz.... wykonanie hmm... nawet nie trzeba zdolności plastycznych ;)
Pinned Image

4. Idealna ozdoba do koka, jeżeli ktoś oczywiście lubi guziki ;) Pomysł mi się podoba, ale z wykonaniem miałabym lekki problem xD
Diy-button-hairpin_large

5. Listonoszka.. mmm marzenie ;) Tu też jakichś wielkich zdolności nie potrzeba, wystarczy dobry pomysł.. tylko z taką torebką uważałabym na deszcz ^^
582835_337272769696875_476059931_n_large

32 komentarze:

  1. super to wyglada:) a ta torebka magia :D
    to jest takie niewiarygodne, ze ze zyklych materialow, mozna storzyc cos tak fajnego : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysły;D Najbardziej mi się podoba ten z klawiaturą;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja robiłam tą rękę w 3D, przez jakiś czas wisiała u mnie w pokoju w ramce : )
    Każdy kto ją zobaczył był zachwycony i ciągle słyszałam: "ale jak ty to zrobiłaś?!"

    reszta pomysłów też bardzo fajne, i ta listonoszka.. ahh!! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ręka 3D i naszyjnik - świetne ;3
    A co do klawiatury, to ja mam białego netbooka i to raczej nie wyglądałoby fajnie ;p Chyba że klapkę też byś obkleiła :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie mieszkasz w małopolsce?
    a ta torebka na dole, genialna! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małopolska, Kraków ;)

      Usuń
    2. o, zazdroszczę *.*
      Ja mam "kawałek" do Krakowa.

      Usuń
  6. Ten efekt 3D jest świetny ! Będę musiała wypróbować ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten pomysł z klawiaturą jest genialny. (:

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne pomysły.Ten z ręką genialny,pomysł na ozdobienie torebki boski.

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie pare pomysłow na DIY, wiec zapraszam! ;3

    littleamyblue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. pomysłz torbą i naszyjnikiem fajny :) z klawiaturą bym zgłupiała zapewne;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam to, bardzo fajne ;)))

    OdpowiedzUsuń
  12. aaa wyglada nieziemsko i mega oryginalny pomysl ;d
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Listonoszka podbiła moje serce!:D

    OdpowiedzUsuń
  14. ta klawiatura jest piękna :D
    www.cookplease.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zostałaś przeze mnie otagowana, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja siostra robiła kiedy takie rysunki z tą ręką :) Pomysł z naszyjnikiem mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P